Fønvind!

Reklame | Curli

 

Et par dager nå har det vært skikkelig fønvind! 

 

Så da må jeg passe på å snakke litt om en føner fra Curli! Link her: Curli Aero Flow Grå kode for rabatt er: solliv10 – plutselig er det slutt på fønvinden ute og regnet kommer – da er det kjekt med fønvind i hus! Kjekt å ha – løp inn! Jeg har vært på stranda – det kommer et innlegg derfra også! Men først må jeg ha noe mat……..Det blir ikke pepperbiff! Men jeg mekker sammen noe annet! Se også her: Kvelden 

 

Jeg er nok mer fisk/og skalldyr-jente! 

 

 

 

 

10 kommentarer
    1. Veldig varmt i dag. Hadde ikke orket en føner om jeg hadde fått den kastet etter meg i dag, da måtte den hatt iskald luft i så tilfelle 😀

      1. Jeg også, sjelden jeg tar biff – det må være noe helt spesielt..
        Den pepperbiffen her hadde jeg ikke spist..Må være biff som kan steks jevnt. Her blir det partier med litt for lite stekt for meg! På grunn av kjøttets størrelse.

      1. Hot å være på jobb synes jeg….liker jo best strand eller veranda når det er rundt 30 grader.
        Middag spiste jeg før stranda, dro sent ut…Så ble bare egg og sild! God klem…

    2. Det er varmt, men lite vind her. Lovet regn til natta. Det skal bli godt. Litt friskere luft i morgen. Og da er det lovet sol igjen. Regn om natta og sol om dagen er ok.

      1. Helt klart, meldt store mengder med regn her. Og temp skal falle – så blir stor overgang…I dag var det 29 grader, det var varmt! Litt for varmt når man er på jobb!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg