Folk etterlyser bilder!

 

God lørdagskveld! Jeg var i Botanisk Hage i går – se også her: BOTANISK HAGE 

 

Det er litt tidlig enda og blomstringa har ikke kommet helt i gang, selv om Oslo er mye lenger fremme enn Fredrikstad når det gjelder våren! Har nok vært varmere dagtemperatur enn her på Kråkerøy! Men masse fint å se på er det jo…Masse tidlige stauder og mange løkblomster!

 

Men tenker det blir en ny tur i slutten av mai! Deler noen flere bilder nedenfor her..Et fantastisk flott sted er det jo og jeg elsker å være der! 

 

 

 

 

 

 

 

 

Noen flere bilder, jeg deler opp litt! For blir bare kjedelig med 30 bilder på rekke og rad! Men folk etterlyste bilder fra Botanisk hage og bilder får mine lesere! Beklager lite tekst her, men her gir jeg det folk ville ha! ❤️ Jeg gjør alt for mine lesere…

 

God lørdagskveld i heimen! 

12 kommentarer

Siste innlegg