Føler du deg kul?

 

God søndag….føler meg litt bedre i dag egentlig…Får håpe det varer etter Forkjølelsen fra helvete For den var ikke snill! Og da føler man seg i hvert fall ikke kul….bare varm, og rød og utilpass og man må hoste der det aldri passer…I matbutikken, på biblioteket, i gata – folk ser med medynk i blikket og snur seg vekk. Folk vil jo ikke bli sjuke i påsken…Jeg tror ikke en forkjølelse smitter 10 dager etter den brøt ut, men folk vet ikke……

 

Gult er kult, selv om jeg ikke føler meg kul – NÅ! Utfordringen her: UTIFRILUFT Hun vil sikkert ha klikk og jeg legger ved en link til bloggen hennes! Alle monner drar her i bloggverden! Alle som blogger ønsker jo lesere…”Noen” sier fremdeles…Det er bare en dagbok! Men det er bare jug tenker jeg…Vil man ha dagbok så skriver man for seg selv og ikke ut i verden! Jeg blogger for å dele tekst og bilder! Synes det er hyggelig! Og hadde jeg ikke hatt lesere da hadde jeg sluttet å blogge…Sånn er det med den saken! Man kan ikke lese alle bloggere man ser, men man kan følge noen få! Som man føler et felleskap med, like interesser – gode samtaler!  Jeg tror det å skrive blogg og lese blogg motvirker ENSOMHET! Alt som motvirker ensomheten der ute tar vi i mot med åpne armer! 💛💛

 

Her begynner påskegjestene å strømme på – det er veldig hyggelig! 

 

NYT SØNDAGEN! – PALMESØNDAG/PÅSKEUKENS FØRSTE KAPITTEL – Innledningen til en stille uke!

 

12 kommentarer
    1. Nei det er ikke kul følelse når forkjølelse herjer. C er skikkelig dårlig- og får jeg det? Håper ikke… men….
      Ja vi blogger for å dele med andre 😄
      God søndag 💛

      1. Takk takk, ingen kul følelse å gå rundt å snørre og hoste..
        Men går vel over..Håper du holder deg frisk…C stakkar da! God bedring med
        mannen.
        Vi blogger for å dele og det er hyggelig – det er det det er. Klemmer 💛

    2. Veldig bra skrevet 😀 Har skrevet dagbok for meg selv jeg, og gjør det enda, men bare sånn dagligdagse ting stort sett.
      På blogg ønsker jeg å dele både bilder, tanker og livet i min lille verden. Om ingen leser blir det jo ikke det samme.
      Så dagbøker er noe annet tenker jeg. Kan tenke meg en dagbok med lås på som ingen noen gang klarte å åpne 😁😉
      Gult er kult, og det er du også 🥰 Fortsatt god bedring! Klem ❤️

      1. Tusen takk, man deler små glimt fra helt vanlige liv,,,ønsker folk å lese så gjør man det.
        Hvis ikke kan man bare gå videre..Ingen tvang og det koster ingenting-..Litt utvidelse av FB kaller jeg det.
        Dagbok er noe man har i skuffen og noterer ting og tang for seg selv!
        God søndag, kos deg 💛 klem…

    3. Gult er kult – tusentakk for at du tok utfordringa! Om vi føler oss kule eller ikke…. vi har et godt fellesskap – vi blogger om ting som betyr noe for oss – vi skriver iallfall ikke dagbok! Klemmer <3

      1. Tusen takk vennen…Nei, ingen dagbok. Men korte glimt om livet og masse fine bilder!
        Tips om reiser, turer og mat og håndarbeid…
        Dagbok har man i skuffen og skriver for seg selv og den er uten bilder.
        Klemmer herfra… 💛

      1. Blogg er ikke dagbok, og det tema kommer jo opp innimellom…
        Ja, man sysselsetter seg selv og ande med…Man er med i et fellesskap.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg