Flere agurknyheter….og sånn

Dusjkabinettet går på siste værset. Gjort det lenge. Men jeg er litt sånn svensk inni meg. Bytter ikke ut noe før jeg må. Men nå er det stort sett ikke noe som virker…nå må jeg.

Naboen er rørlegger. Så jeg dura ned til ham i stad. Dro frem brosjyrer og sånn. Jeg skulle gå tur så lot alt ligge hos ham. Så gikk innom ham igjen etterpå. Nå har jeg tittet både på nett og i brosjyrene og har bestemt meg. Så da håper jeg bestillingen går etterpå. Han kommer innom og sjekker ut nå i kveld.

Deilig, det har hengt over meg lenge…men nå måtte jeg. Hvis ikke er det frem med vaskevannsfatet. Går jo det å….Det hadde blitt skikkelig agurknyhet….2019 og uten dusj 💙 Agurkene mine gror da litt…turte ikke ta bilde av brosjyrene…hmmmm.

Klem Solliv…

#agurknyheter

14 kommentarer
    1. dusj må en ha sånn er det med den saken :=) du hadde fine agurkplanter,jeg sådde 3 men dei ble fort kjempelange så jeg vraka dem og har planta nye frø,men ennå spirer dei ikke ,men jeg ser da kanten på et frø,så det blir nok

      1. Ja rett og slett helt overmoden denne dusjen. Naboen var her nå. Så da bestiller han og setter det opp for meg. Deilig…og kjører vekk det gamle..
        Agurkene ser fine ut.. 💚

    2. Ja..dusj må man ha…eller…det letter ihvertfall…kanskje du kan begynne med isbading…så slipper du dusj! Flotte agurkplanter….lykke til med de!

    3. Ja, i 2019 klarer man seg ikke så godt uten en dusj sånn i det lange løp. Så jammen godt du har grepet fatt i problemet 🙂
      Fine agurkplanter. Jeg har ikke forsøkt å så agurk. Men nå fikk jeg jammen litt lyst til det også. Tror uansett jeg skal forsøke å holde meg unna all såing i år. Skal heller følge med på dine planter 🙂
      Ha en fin dag ♥

    4. ojjj,,, denne har gått meg hus forbi 😀 Ja må man så må man… 🙂 Men så bra du har fagfolk i nabolaget, da er jeg sikker på at dusjen er klar om ikke så lenge 😀 Lykke til 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg