finne fredagsfølelsen i heimen

 

Da er kveld og fredag. Være hjemme og kose seg! I går kjøpte jeg tulipaner på Rema. Det er hyggelig med blomster i huset, men trenger litt grønnplanter og slikt også nå. Alle julestjernene gikk med til disse lyktene: islykter i kulda og da jeg kom hjem fra jobb i går så var lyktene borte! Hvem var tyven?? Merkelig, jeg letet og letet og borte er dem rett og slett! Hm..

 

 

Liker litt lys på kveldene. Tenner bare der jeg sitter og ikke i andre rom. Der har jeg batterilys. 

 

 

Kjøpte en ny Dompap-skål her om dagen. Skal kjøpe flere for jeg tenker de er fine til riskremen til jul blant annet. Men kan brukes hele året! Enn så lenge ble det en lykt! Skal begynne å spare på dette motivet! Fikk jo to kopper til jul også! De bruker jeg på helga! Store gode og rause kopper! Etterpå blir det vel nyheter og MM er ikke det i kveld da! Tror det! Dagens lykke finner du her: Lykken er: å høre en samtale (3) ❤️

 

 

Jeg forventer ikke at du skal falle for meg, men du kan nå i det minste snuble litt! (ukjent)

14 kommentarer
    1. koslig å pynte litt nå ja ,vi tenner lys hver dag til middag ,og nå som vi har fått spisemøbler på stua dekker jeg pent hver kveld når vi spiser ,det er lykke det :=) borte vekk lyktene ,merkelig kan ikke skjønne att noen vil ta islykter

      1. Koselig å pynte litt altså. Så bra dere hygger dere med nye møbler og lager en fin kveldsstund hver dag! Herlig…Tyven var nok mildværet. bare røde blader lå igjen på veranda!

    2. I alle dager…stjeler folk virkelig islykter også???
      Det var nok noen som syns de var veldig flotte da😐
      Du har pyntet koselig inne hos deg også. Der får ingen tatt noe fra deg i hvertfall ❤
      Ha en fin kveld😙

      1. Tusen takk, deilig med helg og hygge!
        Lyktene var fine og nå er de borte. Stod ute på veranda og regnet og mildværet kom hit og da var det bare røde blader som lå igjen på verandaen..Sånn kan det gå! 🙂 Klem…

    3. Koselig med lys og blomster når helgen kommer Solveig. Så du hadde laget fine lyslykter,men nå som vi har varmegrader så er nok det tyven. Ønsker deg en fin helg og så er vi lovet sol også. Klem fra Marianne.😊🌺

      1. Tusen takk 🙂 Tyven var varmegradene og regnet! Bare bladene lå igjen på verandaen 🙂 Sånn kan det ..Ingenting varer evig 🙂 God helg og ja sol i morgen tror jeg. Klem…

    4. Liker sitatet under der… perfekt…..! <3 og fredagsfølelsen er perfekt hos deg, ser jeg… og her også altså! I gostolen under pleddet – rødvin, litt ost og kjeks, potetgull….. og The voice…… jeg nyyyyter! Kos deg masse, vennen – klemmer <3

    5. Jeg kjøpte meg også slike tulipaner på Rema når jeg handlet inn til helga i går. Det er noe eget med tulipaner, de gir litt vårfølelse.

      1. Ikke sant, dette måtte jeg bare kjøpe meg. Og de så flotte. Og mange fine farger! Pynta virkelig opp etter jul nå! 🙂 God fin lørdag!

    6. Så koselig med blomster og lys.
      På meg ble det roser idag. Trengte en oppmuntring. Er så kjipt med dette viruset i Nordre Follo. Og vi er jo en av nabokommunene.
      Ser ikke ut til at det skal ta slutt.

      1. Tusen takk ble fint med lys og blomster! Skjønner – nå er det virkelig alvor igjen! Og mye stenges ned. Tråkig tid altså, ta vare på deg selv nå da! God klem..

    7. hihihi de har vel smeltet unna disse lyktene 🙂

      Det er koselig med lys inne – tenne lys og fyr i peisen, og se på The Voice var det jeg gjorde i går 😀

      Lag deg en fin lørdag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg