Fine været og sånn…..

Hei på dere…sola skinner og været er vakkert. Var sånn 12 minus da jeg kjørte på jobb. Kaldt ja. Men nyyyydelig..

Sånn er det på veranda akkurat nå..Har litt utstyr ute jeg. Dette tåler å stå ute. Litt lykter og sånn også….Ellers er det masse hageutstyr i garasjen. Og bilen ja….nei, den står ute…hver gang jeg rydder plass til bilen så kommer gutta og fyller opp med sitt ræl…

Etterpå skal jeg lese om Jensen…Jensen-saken er tung stor sak. Men må følge med. Og ja, jeg synes synd på mannen. Og samboeren virker sterk. Meget flott dame.

Jeg ofra siste kronene for januar til 2 aviser 💚

Nå ut på tur….bilder kommer sikkert…❤️

#jensen #jensensaken #aviser #blogg #vinter

10 kommentarer
    1. Masse snø her også, og i morges viste gradene hos meg også 1 og 2, men motsatt av hos deg 😉 21 spek er Kjølig 😀
      Håper du får en fin dag 🙂

    2. Aha,, sånn uteplass du har 😀 Har litt stående ute også, men ganske tildekket. 🙂 Garasjen er et eventyr jeg ikke vil snakke om. Men plages av samme som deg, men har i alle fall plass til bilen 😀

    3. så deilig å ha sol på terassen da,der ville jeg skuffet vekk snøen og tatt med en pels ut på stolen + en kopp kaffe :=) Jensen saken er stor ja,men jeg synes det norske retsvesenet er tregt,mange mennesker får ødelagt livene sine bare av å gå i så mange år før en dom blir endelig,noen er kjeltringer andre ikke,uansett burde sakene gått unna raskere og en skulle fått en dom uten att den kunne bli tatt opp igjen gang på gang på gang,

      1. Tusen takk… Lurt det…😀God ide med pels og kaffe 😀
        Voldsom sak og en eller begge lyver.. Men trist med systemet.. Går 5 til 6 år med rot før dommen faller.. Umenneskelig spør du meg..

    4. Fint med snø og sol på verandaen. 🙂
      Vi har bil i fellesgarasje, så der kan vi ikke sette andre ting. Og godt er det. 😉 Veldig godt å ha bilen i garasje både vinter og sommer.
      Jeg synes Jensensaken trekker altfor mye ut, og jeg reagerte på at jobben en jury gjør ikke teller i det hele tatt når det kommer til stykket. Må jo føles litt sånn for de som har sittet i juryen ihvertfall.
      Og jeg synes ingen fortjener slik behandling, skyldig eller ei. Har ikke satt meg så mye inn i saken, så det skal jeg ikke uttale meg om. 😉
      Ønsker deg en fin dag! Klem fra meg <3

      1. Tusen takk. BRA for bilen det… Jeg har en drøm jeg å…
        Saken er langdryg for mannen. Synes det er vondt å se på.. 5 til 6 år.. Før dommen faller.. Nei som sagt vond sak.. Bare et menneske han også…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg