fikk mail fra Egmont

 

I dag fikk jeg underlig mail fra Egmont! Skjønte ikke bæra rett og slett. Det stod at jeg hadde tjent 157.- kroner i februar her på blogg. Men man må vente til 500.- før det sendes fakturagrunnlag. Det vet jeg og kjenner til.

 

Da jeg drev med reklame-innlegg og klikk klikk  – så måtte jeg bruke 3 måneder før jeg hadde tjent 500.- Det er grensen. Men det jeg ikke aner nå og ikke skjønner noe av. Hvor kom de 157.- fra. Jeg har heller ikke noe samarbeid med blogg. Det prøvde jeg å få til i fjor var det vel, men fikk nei! For jeg hadde ikke noe tema på bloggen. Ikke kjører jeg klikk klikk nå heller! Vel vel kan jo bli spennende dette. Kanskje jeg tjener litt i mars også! Så har plutselig tjent noen kroner på bloggen i år! 💛 Alle monner drar sa musa og pissa i havet! 

 

Tema er hørsel hvis noen lurer. Selv de som hører dårlig, lager mat og strikker og går turer…Men kan ikke skrive rene fakta innlegg om hørsel 2-3 ganger hver dag! Da blir det gjesp gjesp…. Hadde for noen dager litt spørsmål her på bloggen – skal ha det snart igjen så bare følg med!: “Bloggdronningen” svarer på spørsmål 

 

Det finnes ingen fremmede, bare venner vi ikke kjenner.

25 kommentarer
      1. Ja, bare skjønte ikke noe av det. Kanskje de ikke helt har kontroll. Jeg har i hvertfall ikke tjent noe på klikk klikk for det har jeg ikke hatt på bloggen min siden i fjor i november var det vel.

    1. Du tjener nok penger på andre måter nå etter omleggingen de hadde. Fikk beskjed jeg også. Jeg sjekket og det var inntjening på klikk??? i statistikken min. Ikke meg imot. Klemsiklem

    2. Alle har me reklame på bloggen som Blogg.no styrer. Der får du noen øre pr sidevisning av bloggen 🙂 Men som du har skjønt så utbetaler de ikkje pengene før du har kommet over 500 kr. Den klikk-klikk du nevner er hvis du selv lager reklameinnlegg via Metapix.

      1. Takk, Metapix styrer man jo selv og ser hva man tjener. Da er det sikkert noe øre fra den generelle reklamen på bloggen og at jeg har hatt litt flere sidevisninger enn vanlig. Så da blir det kanskje noen kroner. Men som sagt jeg trodde jeg måtte ha et samarbeid med blogg for å tjene disse kronene.
        Fin dag til deg….:) klem…

    3. Snart blir det million inntekter. hehe.. Jeg blogger heldigvis ikke, men gøy for deg at noen kroner kom inn. Klem til deg fra meg.

    4. Blir som en ekstra sparekonto. Heier på deg.
      Jeg blogger ikke, så dette har jeg ikke greie på.
      Ønsker deg en fin dag. Her står det litt klestryking + tur på programmet.

      1. Tusen takk, ikke sant. Da er det sikkert en ny ordning! Da blir man mer motivert. Kanskje det er noen ører for lesere/sidevisninger hvis man er litt på de øverste plattformene. Kanskje det er fra nr. 1 til og med 40..som sagt aner ikke. Men sikkert noe nytt og det var gøy! Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg