Fånga dagen!

 

God kveld….

 

Viktig å få med seg hele dagen….Først jobb og sykle tur/retur…Hjem og spise litt og så rett ut på stranda! 

 

 

Som dere ser så var det varmt og godt i vannet…Deilig med et bad…Lufte et tungt hode! 

Så da fanget jeg heeele dagen! Synes jeg da! 

 

 

Plutselig er høsten her og da lever jeg på mine badeturer! 🩱Koser meg med dem! Så klart jeg ønsker å gripe slike stunder! Det er sjel og friluft – hånd i hånd! Og sjekk den grønnfargen på åkeren da – knall altså! Grønt er en så flott farge og man blir aldri aldri lei…og har du prøvd stå på fjell jeg stod og stod!

 

 

12 kommentarer

    1. Fine bilder. Tok en dukkert i dag jeg også. Det verste av regnet har kommet i Telemark og gjort store skader. Men flom har det vært før og det kommer nye flommer. Vært en passe travel dag men nå er jeg trøtt. Ha en fin kveld.

      1. Tusen takk, bra du fikk et bad! Kjekt å lufte hodet og kjøle ned en kropp!
        Store skader, har sett bilder og det er helt forferdelig…
        Ha en fin kveld og du får slappe av og finne roen! Man blir trøtt og sliten…Særlig etter en arbeidsdag! Da har man ikke så mye energi når kvelden kommer!

    2. Da har du virkelig brukt dagen! Så deilig! 🙂 fine bilder fikk du også – og jeg skjønner at du lever på badene….. jeg har bare 5 bad foreløpig, men håper det blir maaaange flere! Været idag har vært veldig ustabilt – mest skyer og regn egentlig! Klemmer til deg <3

      1. Takk, ja hele dagen fra klokka. 0530 til klokka 2300 gikk med……
        Været var ok, men det var folk ute og badet! Ha en fin dag…Klemmer…

      1. Takk det var nydelig å samle litt energi på stranda…jeg var sliten etter all jobbingen..
        Et bad hjelper for hodet! Godt for kropp og sjel..

    3. Godt med et bad etter en slitsom dag på jobben. Jeg har faktisk ikke badet iår, – må kjøre et stykke og så har det liksom ikke passet oppi alt annet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg