stå på fjell

 

Jeg liker det! Stå på fjell, gå på fjell, ligge helt flat på fjell…Mest mulig hud mot fjellet! 

 

Tror og tenker det er sundt..Føle energien fra fjellet! Stå barbeint, ikke ligge på et håndkle…Ligge rett på fjellet! ENERGI!!!

 

Kropp mot fjell – rett og slett! Ja, da føler jeg enerigen kommer til meg! Og aller best er disse gule svabergene, synes jeg da! Men har du ikke det i nærheten…Gå ut, stå på gresset i hagen – barbeint! Bare stå der og føl på energi………Den kommer!

 

Stå barbeint og strekke armer mot det blå, ut til siden – bøy og tøy! Ja, ikke noe mellom!

 

Bare meg og fjellet!

 

Føler og tror det er bra for kroppen både utvendig og innvendig! 🌸 Du får teste det ut! En dag du føler for det! 

 

⚡️

17 kommentarer

          1. Helt nydelig med slik energi….Elementer!
            Jord er et viktig element og da må man være bevisst og bruke det!
            Svaberga her er magiske!

    1. Dere har så fine og gode svaberg å gå på! 👍 Jeg kan finne vann ved hjelp av ønskekvist, og går jeg mye med det så kjenner jeg det i leggene.

        1. Du burde prøve, – kan hende du får det til også, Brit. Man må holde kvisten på en spesiell måte, – kan sikkert sees på youtube. Morfar kunne det, men vet ikke hvordan det var med mormor (hun vi er i slekt via)

      1. Ja, deilig å gå barbeint ute i hagen! Og når jeg er ved sjøen og på svabergene – da sanker jeg energien fra disse gule
        svabergene vi har her..

    2. Jeg er nok ikke i så mye NÆRKONTAKT med fjellene. Men jeg er mye I FJELLET. 🙂 Eller MYE og MYE… Men jeg liker fjell. Synes det er noe mektig og flott med dem. Spesielt de store. Overrumpler meg litt 🙂

      1. Trives du med å gå i fjellet er jo det topp for deg…Fortsett med det som gir deg energi…
        Jeg liker å stå barbeint på fjellet her på Kråkerøy…Det gir meg energi!

    3. Flotte svaberg er det ikke hos meg. Men klemmer et tre i stedet. Da har man jordet seg. 25 grader her og jeg satt ute å leste i boka noen timer og føler meg stekt. Gjør godt med sol og varme og frisk luft.Nyt kvelden og Klemsiklem herfra

      1. Takker…Ja, da har du fanget elementet jord du også…Bra! Energi….⚡️
        Godt å krype inn når det er hett…Syklet på stranda jeg…i kveld..Har oljet plattinger først på dagen, ganske varmt ja..
        Ha en fin kveld 🙂 klemmer herfra…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg