Fali god iskrem

 

God søndag! På søndager kan man spise is! Jeg handlet Flåklypa-is på Holdbart her om dagen, det kan du lese om: Feriepenger kom inn og jeg handlet på Holdbart på denne linken! Isen var virkelig god og inneholder også ekte vanilje, det kan sa på de svarte prikkene i isen! 

 

 

Ikke FALI bare veldig god is..Du finner litt om isen her også! lokalmat 

 

 

Som dere vet så er Holdbart en billig butikk og for 1/2 liter av denne isen betalte jeg 9,90 –  skulle jeg hatt selskap så hadde jeg handlet en hel haug for å si det sånn, men jeg handlet bare en boks, siden jeg ikke kjente til denne isen. Men stikker opp en tur til uka igjen tenker jeg, det er sommer og kjekt med litt liggende på lager! 

 

I S K R E M 💛

12 kommentarer
    1. Vanilje-is er min favoritt, og så kan man evt. ha på det man vil av smak. Denne så veldig god ut! 😋 Jeg kjøper vaniljeisen til Rema, i 3 liters bokser, – er god den også. Is må man ha om sommeren. 🍨😀

      1. Is må man ha, denne var artig og finnes i 6 varianter. Men aner ikke om de har
        alle på Holdbart. Men finnes sikkert på Coop. Isen var god og likte at pakningen
        var på 1/2 liter..Da slipper man sånn opp og ned is.

      1. Veldig, finnes i 6 forskjellige smaker og om alle finne på Holdbart tror jeg ikke…!
        Kanskje vanilje har solgt dårlig – eller det kan være en feil på pakningen.
        Mange muligheter for at varer havner på Holdbart! Klem…

      1. Bare hyggelig, 0,5 liter er passe porsjoner..
        Da har man til flere skåler. Og isen blir ikke så gammel og veldig sånn opp og ned is..2 liter is er i meste laget her i huset.
        Perfekt for meg me 0,5 liter! Klem…

      1. Is på kiosk og sånn er fryktelig dyrt.
        disse var billige og gode! Passet perfekt i størrelsen. 0,5 liter er et beger jeg liker
        størrelsen på. Slike beger med 2-3 liter er for masse for meg! Da blir veldig opp og ned med boksen
        lenge og isen blir ikke god..

    2. Jeg har jo Holdbart bare 5 min unna her. Men er ikke så flink til å benytte meg av de.
      Men nå må jeg sjekke om de har denne isen altså. Den såg spennende ut.
      Og passe str på pakningen.

      1. Tusen takk, ja de har jo forskjellige varer fra butikk til butikk.
        Det er veldig mye is i denne butikken. Den italienske er også veldig god! Finnes i en mengde smaker!
        Men likte størrelsen på dette begeret 0,5 helt perfekt..Da blir ikke isen gammel!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg