F FOR FERIE – DAG 6

 

God kveld – mat må man ha! I dag ble det mat på restaurant for oss. Smakte deilig. Jeg valgte rødspette (bilde over her).

 

 

Her er det entrecote som gjelder. Smakte bra sa bordfølge, selv om det ikke er min favoritt. Men rause porsjoner og delikat mat! 

 

 

Dette er min øl – alkoholfri – jeg kjørte bil! Men ølet smakte godt i sola. 

 

 

 

 

Lurer du på hva dette er? Bier – sikkert på rømmen og slått seg til i et tre på en lekeplass i Gamlebyen. Det blir sjekket i distriktet her nå om noen mangler bier. Eller kan jo komme langveis fra! Vi vet ikke enda. Men rart å se…Svært rør med bier! 

 

 

 

 

Det var min dag! Hage, mat og bier! Dagen er ikke slutt enda. Kanskje jeg drar ned og bader, men har punktert med sykkelen! Kjøpt ny slange i dag så får se når sykkelen blir klar igjen. Er avhengig av sykkel her på Kråkerøy på sommeren altså…! Dag 5 finner du her: F FOR FERIE – DAG 5 

 

Dag 6

14 kommentarer
    1. Uff, skummelt med alle biene, tørte du virkelig å bare stå der å se ? 😮 Så godt ut med maten da. Her er det middag ute ofte nå om dagen 🙂

      1. Veldig koselig og maten var veldig god! Dansk restaurant som ligger ved golfbanen i Fredrikstad.
        Biene har kanskje skjønt det…..hehe…De var lei metern og rømte….Fin dag videre.

    2. Mat må man ha og det så godt ut det dere spiste iallefall 🙂

      Huff da, bier på rømmen? Skummelt om de plutselig gyver løs….

      1. God formiddag – håper biene finne hjem snart. Jeg hadde blitt redd hadde de plutselig slått seg til et tre hjemme hos meg. Men det kan jo skje..Maten var veldig god – deilig å spise ute 🙂 i solen….

    3. Huff, det var virkelig et hus. Virkelig god mat du spiste. Har man ferie så skal man kose seg. Ha fortsatt fin ferie. God helg og klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg