F FOR FERIE – DAG 5

 

God kveld! Da er jeg hjemme igjen. I dag tok jeg bussen til Holmestrand. Her viser jeg gata i Holmestrand. Ganske trafikkert egentlig. Selv om det ikke ser slik ut her..Jeg ventet på bussen, gikk en gang i timen til Horten/Tønsberg. 

 

 

En lang fiskebrygge – husker Utifriluft viste denne på bloggen engang. Nå er det min tur. Lang var bare fornavnet. Du finner bloggen til dama her: UTIFRILUFT 

 

 

Fint sted Holmestrand, litt mer mas enn Åsgårdstrand. Holmestrand ligger vel mellom Horten og Drammen sånn cirkus tenker jeg. Gikk bare og tuslet litt rundt. Kunne badet, for det var fine brygger å bade fra. Men akkurat da jeg var klar til bad – skyet det over og begynte å dryppe litt. Så da ga jeg opp egentlig. Men gjør ingenting – da har jeg jo anledning til å dra dit igjen..

 

 

Kanskje jeg skulle overnatte her en natt. Skal sjekke litt rundt dette hotellet. 

 

 

En fin gjestehavn – litt av vært å titte på! 

 

 

Holmestrand – byen under fjellet! 

 

 

Jeg tok bussen fra Horten så tuslet litt rundt der også! Horten er en koselig by og her er Grethe Kausland. Kjent dame fra Horten! Alle har hatt en kjærlighet til denne dama ❤️

 

 

Horten hadde også en fint torg.

 

 

Grønt er skjønt! 💚 Og innlegget fra i går finner du her: F FOR FERIE – DAG 4 

 

Dag 5

24 kommentarer

Siste innlegg