F FOR FERIE – DAG 3

 

I år blir det ikke Kreta på meg! Er ikke fullvaksinert så det kan jeg bare glemme. Ble ikke Kreta i fjor heller. Så da måtte Kreta komme til meg! Og Kreta kom – i postkassa kl. 0800 i dag! Elsker du Kreta og lengter, så tenker jeg det kan være en bok å kose seg med. Jeg har lest noen sider, nå i ettermiddag. Da var jeg ute på stranda og badet litt og jeg tror jeg elsker denne boka.

 

 

 

Bad ble det her i dag. Deilig, men plutselig så vi regnet kom innover og måtte bare styrte hjemover…

 

Ellers så holder jeg på med hagesyssel her hjemme. I dag 400 meter hekk å trimme…hehe..Orker ikke mer i dag så kjører på med dette i morgen igjen! Hage og hus er deilig – jeg bare elsker det ❤️ Og nå på sommeren føler jeg at jeg har hytte og hus på en gang. Men jeg ønsker meg en liten hytte ved et tjern altså..Den drømmen lever. Leste i VG at Erna og mann også har en hyttedrøm, de har brukt 5 år og enda ikke funnet hytta de ønsker! Enda, de har sikkert mer penger enn meg! Så er ikke penger det står på, men finne en hytte som man faller pladask for. 

 

 

Is har jeg også spist i dag – en fantastisk deilig feriedag! Gleder meg til i kveld, da skal jeg lese mer på boka mi…Kreta I love ❤️ Feriedag 2 finner du her: F FOR FERIE – DAG 2

 

Dag 3

18 kommentarer
    1. Spennende med ny bok! Og bading også på deg….! Drømmen om hytte er sterk for deg, plutselig er den der! Flinke gartner – du står på! Eneste vi har gjort likt idag er å spise is! Deiiiilig 😘😘 vi nyter begge to feriene med stor F

      1. Ja drømmer om en liten hytte, må ikke være stor. Men må ligge ved et vann. Ja, nok å gjøre. Blir ikke perfekt, men ok..Hage skal ikke være stress, men avkobling. Da finner jeg roen og trenger ikke titte på telefon eller noe sånt. Det er deilig .Vi nyter vettu… 🙂 Klemmer…

    2. Jeg har lest en bok hvor handlingen var derfra, men jeg husker ikke om det var denne. Den er kanskje nylig gitt den du har begynt på?
      Det ser jo ut som du er i syden der du er 😎

      1. Ja, var på campingen. Fint der. Kretadøgn kanskje du har lest 🙂 Denne her er helt ny – kom ut i 2021. Finn kveld da 🙂 klem…

    3. kjekt å lese en god bok :=)deilig du fikk et bad ,det gir litt feriefølelse .Hytte har vi på fjellet ,ikke lengre unna enn att jeg kan sykle /gå dit og der har vi et stort vatn :=) men vi er slettes ikke flinke til å bruke vår hytte

    4. Jeg later som jeg er i syden når jeg går ut HER jeg 😀 Hvis det er varmt, får jeg NESTEN samme stemningen her 🙂 Elsker Oslo om sommeren, og små turer rundt om kring 🙂 Høres ut som du koser deg også 🙂

      1. God morgen…Oslo er en flott by! Er veldig enig og hvis kveldene er varme så er det fin sydenstemning helt klart. Jeg koser meg med å gjøre litt her hjemme og har jo besøk. Og etterhvert så tar jeg noen dagsturer tenker jeg. Men enn så lenge har jeg roen her hjemme og nyter 🙂

      1. Alt skal stemme og man kjøper ikke for å kjøpe.
        Jeg må ha en hytte hvor jeg kan sitte på trammen med noe godt i glasset og ha nydelig
        utsikt til tjernet “mitt” ….Finner jeg ikke det, så har jeg jo hytte i huset her jeg bor!
        Boka virker veldig lovende og har fått gode anmeldelser.

    5. Så godt å høre at du nyter ferie time for time. Litt blanding av drømmer og virkelighet. Sånn skal det være. 👏🤗 kos deg masse. Klem

    6. Kreta har jeg vært noen ganger, har ei veldig god venninne der, savner henne. Liker Kreta, første sydenturen til snuppen min og meg var dit, nostalgisk ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg