F FOR FERIE – DAG 2

 

God søndag! Det er ferie og søndag og helg! Jeg var ute på badeplassen før kl. 10:00 i dag! Deilig, noe maneter – men gikk greit å bade! Svømte ikke langt ut og sånn, det er ikke greit når det er maneter i vannet! For det brenner altså…Min venn er med som du ser bilde av her! 

 

 

Gule fjell er det beste jeg vet! 

 

 

Naturen er flott – juli er en fiin måned! Da er fargene på det sterkeste! 

 

 

Selv om strandnellik er på hell..

 

 

Min venn følger med om jeg har badetøyet på… 🙂 

 

 

Anelse grått på morgenen i dag, og det kom litt sol etterhvert. Men for det meste ganske skyet, overhodet ikke kaldt – bare deilig temperatur. Nesten ingen mennesker å se…! Det er slik jeg liker, er ikke glad i overfylte strender! Det er jeg lissom ferdig med, hvis jeg kan unngå det! 

 

 

Tenker jeg drar på polet denne uka og kjøper denne Italienske rosevinen. Hvis du googler varenummeret så er det en trykkfeil her. Stemmer overhoder ikke. Jeg kommer tilbake med oppdatering om denne rosevinen, hvis jeg får tak i denne! Skal finnes på basisutvalget. Det betyr at den er tilgjengelig på polet! Nå regner det litt og skal straks lage litt mat til oss her hjemme! Tidligere feriedager finner du her: F for ferie – dag 0 og F FOR FERIE – DAG 1 

 

Dag 2 

14 kommentarer
      1. Tusen takk, veldig kjekk og fin. Men skrek tll noen ganger så jeg skvatt altså!
        Deilig med bad og sjø….det er det jeg er mest glad i her i livet…

    1. så deilig att du fikk bada i dag ,jeg flyttet hjem i dag og har tilbrakt hele dagen i hagen :=) det var meldt tore og lyn ,vel det kom ikke inn til oss ,det skyet til i kveld og noen få dråper lagde noen merker på asfalten ,men så reiste skyene igjen og nå skinner solen ,men ikke langt fra oss ,kanskje nermere Mette var det et annet vær og 2 personer døde av lyn i fjellet ,en 3 er alvorlig skadet ,det er fryktelig trist og viser kor farlig lyn er

      1. Var meldt lyn og torden her også. Så måtte følge med – men det var rundt ved Halden og kom ikke til
        Fredrikstad. Hørte det på nyhetene. Helt utrolig tragisk. Naturkrefter må vi ta meget alvorlig.
        Deilg med bad, vannet er jo så nydelig om dagen når det gjelder temperatur.

      1. Tusen takk. En veldig avslappende dag. Deilig.. Kameraten var kjekk og snill. Slikt uvær er ikke greit og man blir redd. Heldigvis gikk det forbi her 😀fin kveld til deg..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg