F FOR FERIE – DAG 14

 

En ny feriedag ebber ut sakte men sikkert. Men jeg har fått utnyttet den bra altså..Både med hagestell og bading! Jobba litt her hjemme først på dagen, men er og var varmt så måtte ta flere pauser underveis. Etterhvert så sykla jeg ut på stranda og bada både lenge og vel! Det er jo sommer dette!

 

Vanlig kjent syn her hjemme hos meg – tørke badeklær på rekkverket. Slik har jeg det fra mai til september….

 

 

På andre siden av campingen – litt mer stille og rolig! Jeg er jo litt var på skarpe lyder og det blir det med mange unger og bading! Mye skrål..

 

 

Da var jeg kledd for å sykle hjemover igjen og bare tatt det rolig her i kveld. Har jo nesten ikke hatt en kveld for meg selv denne sommeren! Skal ta meg et fotbad tenker jeg nå  og skrubbe føtter og stelle litt med de føttene som jeg trasker med hele dagen! Det fortjener de altså..Gårsdagen her: F FOR FERIE – DAG 13 

 

Dag 14

 

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg