F FOR FERIE – DAG 13

 

Da ble det kveld igjen…dagene går unna! I dag har jeg vært ute og spist med min yngste bror og svigerinne og deres 4 barn. De bor i Porsgrunn så er lenge siden jeg har sett dem altså. Korona har jo gjort avstanden enda større! Det var koselig å se gjengen igjen da ❤️

 

Vi spiste sammen på en restaurant i Fredrikstad ute i hagen. Det var sydenvarme og god stemning. Slike kvelder er det ikke mange av i Norge! Praten gikk fint og vi hadde masse å oppdatere hverandre på! Litt mimring om Kreta også, som vi alle er så glad i! 

 

 

 

Her med nest eldste datter. Eldste datter ble ikke med på bloggen her og heller ikke de to gutta. Men disse bildene her godkjent og de gleder seg til å lese bloggen fredag morgen ❤️ De er på en liten miniferie her i Fredrikstad og overnatter på et hotell i byen. 

 

 

Ser ut som min bror bare har et bein, men har to altså! 

 

 

 

 

 

 

Jeg kjørte bil og det ble alkoholfritt på meg. 

 

 

Kokkene på Villa Paradiso ❤️ Utrolig god pizza, må være byens beste! 

 

 

En koselig kveld i en varm Fredrikstad! Vi tittet rundt i byen både før og etter middagen. Men her tok jeg ingen bilder! Jeg tuslet til bilen med et smil om munnen – enda en fin feriedag. Gårsdagen finner du her: F FOR FERIE – DAG 12

 

Dag 13

18 kommentarer

Siste innlegg