F FOR FERIE – DAG 11

 

God morgen – i går rakk jeg ikke blogge om dagen min! Var på tur hele dagen og kom sent hjem! Det er jo ferie! Så ferieinnlegget om dag 11 kommer en dag for sent! Så da blir det nok flere innlegg i dag tenker jeg. Jeg merket jeg hadde masse energi i går morges og været var nydelig så jeg gikk til byen og tok toget til Vestby. Der måtte man hoppe av toget og hoppe på buss til Oslo. Oslo var nydelig og meget varm i går! Men jeg spiste både lunsj på Tullins og middag på Aker brygge. Det hører med til ferien synes jeg..Lager nok noen flere innlegg herfra.

 

 

Vakkert på Eik.

 

 

Eik og Theatercafeen er to meget flotte steder i Oslo. Men som sagt jeg hadde min egen plan! I dag er det regn og overskyet så bra jeg var på tur i går. Det var bare to aktuelle dager denne uken som kunne brukes til tur til Oslo, så var helt topp at jeg fikk kommet meg avgårde i går. Forrige innlegg finner du her: F FOR FERIE – DAG 10 Tok bussen hjem fra Oslo og det er kjekt at den går igjen. For den stoppe rett nede i veien her for den kjører til Hvaler og retur til Oslo derfra igjen. Bussen tur retur Oslo har jo nesten ikke hatt avganger på alle disse månedene under koronautbruddet…men ting er på gang igjen…deilig..

 

Dag 11

18 kommentarer

Siste innlegg