et valg

 

Valget!

 

God morgen – det er lørdag! 

 

Etter noen kaffekopper så begynner alltid valget for meg, hva skal jeg ha til frokost?

 

🌺Stekt egg

🌺Kokt egg

🌺Eggerøre

 

Omelett lager jeg bare hvis jeg har noen rester av poteter og slikt liggende, i dag har jeg det ikke! Middagen i går ble ostepanetter med salat og m/brød til hadde jo Fremdeles bad og sommer her på øya (badet)…Så gadd ikke styre med poteter klokka 19:00 om kvelden! 

 

Mens jeg sitter her og tenker så tar jeg valget, i dag blir det eggerøre med masse gressløk! Det smaker godt på rista brød..Jeg er ikke noe havregrøt-menneske, det smaker meg ikke..Men sikkert en vanesak…havregryn kan man jo heller bruke i vaffelrøra og lage sunne frokost-vafler! Hvis man ønsker det, tenker jeg! 

 

 

Ellers er det BYLØRDAG i Fredrikstad i dag, kanskje jeg sykler meg en tur for å titte litt. Været er overskyet og grått, men kan jo glimte til utover dagen! 

 

Men du, nyt dagen da 💛🧡

14 kommentarer
      1. God morgen, været ble bedre utover dagen..Sola kom, og også vinden..
        Eggerøre smaker alltid, nam….
        Ha en fin dag og klem videre… med dagen! 🙂 <3

    1. Eggerøre høres ikke feil ut på en lørdagsmorgen, håper det smakte 😊 Syntes alltid det er vanskelig å vite hva jeg skal ha til frokost, men her ble det også egg i det. Jeg valgte den blåtkokte varianten. Ha en fin lørdag, klem 🤗

    2. Alle varianter med egg til frokost er godt.🤩
      Lurt med en bytur når det er litt ekstra som skjer.🤗 Nyt kvelden!☀️🌸

    3. Hihi, vi er iallfall frokost-forskjellige, du og jeg….! Og jeg er jo havregrøtjente….! Når det gjelder egg, så elsker jeg omelett og stekt egg er greit, men kokt og eggerøre er ikke mine favoritter! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg