Fremdeles bad og sommer her på øya

 

Sommer og sol og det bades! Det er mange badegale og badeglade folk her altså..Folk koser seg, unge og gamle og masse folk på campingen. Utrolig mange utlendinger med bobil, fra Nederland og Tyskland blant annet. Tenk at de finner frem til lille Kråkerøy på kartet, ganske så snodig.. 🧡

 

 

Svømme ut til en flåte er alltid populært – da har man et mål og kan stupe og hoppe! 🐬

 

 

Vakre hvite balderbrå..De er jo som margerittene jeg har i krukkene her hjemme, fjonge! 

 

 

Kjekt med sykkel, kommer helt frem til målet og det blir ikke feil…🥰

 

Kos deg masse med fredagskvelden da…

10 kommentarer
    1. Det er klart det er sommer fortsatt…..! Nydelig idag, og kanskje blir det et bad på meg i morra? Jeg har jo faktisk bada masse i sommer, men dessverre bare en gang i sjøen….😢💙fine bilder, Solveig! Klem 😘

      1. Håper du får badet litt i dag også, bade er deilig. Jeg nyter.
        Du finner jo så mange lekre vann der ute, så det er jo supert til bading! 🙂
        Tusen takk og kos deg masse! 🙂 klem…

      1. Veldig fint vann her enda og badevannet har nydelig temp og folk benytter dagene til å bade og mange
        trener med å svømme masse. Det er fin fin trening! 🙂

    2. Jeg slutter aldri å forundre meg over hvor utenlandske turister finner fram. Jeg har vært på ferie i fjellet ved Flåm, der fantes det både tyskere og nedlendere, franskmenn og andre nasjonaliteter. Helt utrolig hvor de slår opp sitt telt. Jeg har badet mye i sommer, det er så godt med et kveldsbad.

      1. Elsker å sykle ned og ta ettermiddag og kveldsbad ved sjøen – det er så rolig og fint da.
        Mange ganger tenker jeg at de bare kommer hit på måfå..kjører og veien blir til på en måte..
        Kan jo ikke sitte hjemme og titte på kartet og tenke – i sommer skal jeg til Kråkerøy i Fredrikstad i Norge..:-)
        Rare greier…Men det yret av turister på campingen..Snålt ikke sant, det du skriver her også.
        Ha en fin fin lørdag! 🙂

    3. Det er visst sommer fortsatt, men jeg rekker ikke å bli varm nok på en og en hald dag med 20° til å få lyst til å bade. 😄
      Tok på meg korte bukser, og en lett topp etter dusjen…gikk ut, og det var kaldt 14,6°
      Naboen gikk forbi med boblejakka på like etterpå 😁
      Frister ikke å bade da ☺️

      1. Ikke så heldig med sommeren dere, og dere som har sjøen rett utenfor…
        Tråkig, men været kan man ikke styre nei…
        God morgen, kos deg med dagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg