ensomhet

 

En virkelig god bok om ensomhet <3 Skal du lese en bok denne tiden før jul eller etter jul 🙂 Så anbefaler jeg denne. Det er den beste boka jeg har lest på mange år. Jeg lånte på Biblio, men den finnes på bokhandelen til en ok grei pris. 

 

“Hovedpersonen lever et enkelt liv. Hun har på seg de samme klærne på jobb hver dag, spiser den samme lunsjen hver dag, og drikker to flasker vodka hver helg.”

 

Høres litt rart ut kanskje, men kan kjenne meg igjen i en del ting – ikke det med vodkaen da! 

 

Men det skjer ting ting underveis…..:)

 

God bok, kos deg og ha en fin MORGENSTUND 

 

8 kommentarer
    1. Jeg har også lest den, og er en av årets beste🍒 Håper det kommer en oppfølger 😀Ønsker deg en fin førjulstid 🌲❄️🌲

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg