Ha en fin morgenstund da

 

 

God morgen…Deilig med fri…Kose seg med kaffe. Lese blogger og andre nyheter. Ikke stresse avgårde, men ha tid til å nyte morgenstunden. Lese litt. Fortsette i en bok jeg leser. En annen bok er akkurat ferdig lest. Skal ta bilde av den etterpå. For det var virkelig en av de beste bøker jeg har lest i mitt liv. Har lest mange bøker. De fleste blir glemt dagen etter. Krim leser jeg ikke så ofte lenger. Det er bare tidtrøyte. Dette var ikke krim. Dette var LIVET <3 Som sagt lage et innlegg siden. 

 

Så jeg fortsetter her med min kaffe. Usikker hva jeg skal egentlig. Det regner og regner hele tida. Så blir litt begrenset hva man kan delta på hyggelige ting ute. Men jeg får se. Litt rengjøring må til i hvertfall. Det er helt greit. Synes ikke det er noe ork jeg. Pusle litt mer med andre ting også…Går ikke fort med strikketøyet mitt om dagen. Det er ALTFOR mye annet å gjøre..Men jeg rekker alltid å være ute og gå! Slurver aldri med det..Det er RUTINE – innebygd i hele meg 🙂 

 

Kos deg videre, så prates vi etterpå en gang…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg