endelig søndag og morgen

 

God morgen! Endelig regn skulle overskriften vært! Jada ute regner det! Endelig morgen er vel meg det. Jeg elsker begynnende dager. Når klokka er sånn 21:00 på kvelden begynner jeg bare å glede meg til neste dag. Synes kvelder er litt kjedelige. Da er jeg ferdig med alt for dagen og alle turene er gått. Hva skal gjøre da lissom. Da er det kanskje andre mennesker sitter og ser serie etter serie. Jeg kan se en serie jeg også. Men ser kanskje en halv episode på en god dag! Hehe…Får ikke noe fremdrift i det. Men sitte sånn rolig på morgenen går fint da koser jeg meg med blogg og kaffe og en bok. Og nå som jeg har ferie, litt strikketøy og rydding.   Og i dag er det vel avis i postkassa også!  Skal ut og sjekke. Eldste sønn har overført avisa si hit mens han har ferie! Koselig – liker å lese papiraviser! ❤️ 

 

 

Nå er det kaffe i et slikt krus “Dompap” fra Porsgrund. Bare elsker disse. Skal kjøpe meg vannglass også. De er lekre..Håper det blir noe salg etter jul! ❤️ Du kan lese litt om julegavene her: Jula 2020 Etterpå deler jeg en matoppskrift som var veldig god! Som vii hadde til middag i går, da orket vi ikke mer ribbe eller stek! Godt det altså, men blir tung i magen og litt trøtt. Ny dag venter og først blir å sjekke postkassa! Ønsker deg en flott dag med mening! 

 

 

Folk som føler de evner og har tro på seg selv,

er ikke misunnelige.

 

6 kommentarer
    1. Kos deg med dagen, jeg sitter også med kaffekoppen og skal snart ut i været…..! En liten runde på morran er deilig! Godeste klemmer og nyt dagen 😘🎅

      1. Tusen takk – ja der er du flink. Jeg liker å sitte sånn og surre litt før det blir tur! Hører det blåser skikkelig der ute i dag…Hm….God tur og fin søndag og klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg