Endelig

 

Endelig sommer og sol og tur til sjøen. Det kan Solliv like. LItt skyer i ettermiddag, men så kom sola for fullt. Så sykla ut og badet litt, 19 grader i vannet. Deilig vann altså.. 💚 Før det så skrapet jeg litt vinduer utvendig. Etterpå litt grunning – så er de klare for litt maling. Må gjøres og ting gjør seg ikke selv i et hus nei. Så får jeg se om jeg orker å male litt i morgen formiddag. Jobben går ikke noen steder, så ingen krise om jeg ikke får gjort det før til uka. Maling kjøpte jeg i dag. Over 300 kroner for en liten boks med vindusmaling er et ran! Er det mulig? 

 

 

Var på stranda i et par timer. Hjemme og lagde middag. Biffstrimler og sopp i en gryte med peppersaus og kokte poteter til. Salatrester fra i går og tortilla-lefser stekt i ovnen med litt ost og dill og dall på! (rester – kan ikke kastes…) Vet du, dette ble godt! Alt dette klekket jeg ut mens jeg lå på stranda 💚 Kunne sikkert bare hentet en pizza eller burger, men dette var bedre mat. Det var jo mat jeg hadde hjemme fra før!

 

God og mett nå og du så vel innlegget om kirkegården: porten ut av kirkegården 

 

God kvelden…før i tida var sommeren uendelig …Tok aldri slutt lissom..Men i morgen allerede August!

8 kommentarer
    1. Fint med litt sommer og sol igjen..bada i dag vi også..deilig med en avkjøling 🙂 Så fint ved sjøen hos deg..bilder som oser av sommer.. Maten hørtes nydelig, retser kan bli det mye godt av …varma meg en pizzabit fra fryseren jeg..som blei lagd en lørdag for et par uker siden.. mannen kokte seg ris og hadde tunfisk ved siden av..han spiser mye av det 🙂 Klem og fin kveld til deg <3

      1. Tusen takk, fint nede ved campingen her på øya og masse å se på. Middag ble god. Egentlig genialt – steke litt biffstrimler og hive oppi en sausepose og Flote og vann…Sim Sala bim 🙂 Tunfisk er deilig – glad i det jeg å, men mest til lunsj. Klem til deg…

    2. Jepp.. i morgen er det august. Og her henger skodda nedover ørene,, omtrent.. men skal visst bli bedre i mårra 😀 Var innom porten til kirkegården også 😀 Klem

    3. Jeg har enda ikke badet jeg. Og nå føler jeg at det ikke kommer til å bli heller. Men vi får se om vi klarer å få litt mer av det fine været. For i dag var det flott, men har jo helst bare vært regn ellers.
      Maling er dyrt ja…jammen meg altså. Jeg har også handlet litt maling, og det koster.
      Kos deg masse nå i helga fine du ♥ Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg