porten ut av kirkegården

 

Fredag igjen…Ukene går unna og også livet! Det vil jeg ikke..Jeg vil nyte livet og leve <3  Greit at arbeidsdagene går fort, men ikke tiden! Litt forskjell på det synes jeg.  I hvertfall jeg som er ute-menneske og vil være fri som fuglen. Jeg vil gå og gå og gå…Se natur, steder og små ting underveis. Små glimt. Klart det er gøy å reise litt lenger også, og samle minner og få nye minner å leve på! Men i år ble det ikke lange turer..Sånn ble det i sommer. 

 

Jeg går mye tur og ofte innom kirkegården her på øya..Og er glad jeg hver dag kan gå ut porten fra dette stedet! Dette er ikke ment som et deprimerende innlegg, men heller litt tanker om det å være fri…og leve i nuet og være til sted i sitt eget liv! Så mitt motto er: Husk å leve ditt liv og gjøre ting og gleder og være sammen med mennesker som gjør deg glad..Ikke tenk så mye på alle andre hele tiden. Hva andre mennesker gjør, det er ikke deg. Du lever ditt liv og bruk det verdifullt etter de midlene du har! Det er lett å tenke negativt når man ser alle status-oppdateringer på facebook. Det er bare et bilde en status..

 

Det betyr ikke hvordan de menneskene har det…Kanskje er de “sykt ensomme” – selv om de sitter der med 10 “venner” i et grillparty.. Det er ikke deg! Glem det.. Bry deg heller om deg selv og dine..I fjor sommer kutta jeg rett og slett ut å lese så mye facebook. Det gjorde meg litt trist! Men nå bryr jeg meg ikke så mye…jeg er meg og alle andre får være andre.. Jeg vet med min nedsatte hørsel så har jeg ikke mulighet til å sitte å kose meg rundt et bord med mange andre allikevel.. Jeg lever MITT LIV – FERDIGSNAKKA… 

 

#ensomhet #nedsatthørsel #hørselblogg #tanker #port

 

Fredag og helg – lag deg gode dager som passer deg!

 

 

8 kommentarer
    1. Så veldig viktig – å leve MITT liv…. jeg blåser i hva alle måtte mene – jeg vil nyte! Og gå og gå og gå… hihi… akkurat som deg! God klem <3

    2. Jeg synes det er mye deiligere å være FÅ jeg, uansett hørsel. Liker å forholde meg til en og en av gangen. Får mer ut av det 🙂 I dag har jeg vært bare meg, og det har også vært deilig. Vært på cafe, gått litt, vært på shopping. Alene alt sammen. Kost meg 🙂

      1. Enig! Lo godt for meg selv her i går. Jeg satt og studerte facebook litt..Og et par av dem jeg kjenner godt…Scrolla jeg litt nedover på…horder med folk og drikke – dag etter dag etter dag…Må bli slitne etter ferien tenker jeg <3
        Bra du har gjort hyggelige ting med deg selv og for deg selv 🙂

    3. Flotte tanker og dine tanker 🙂 Du er selvstendig på så mange måter,, og det er flott og lese. Men jeg opplever deg som sosial og omtenksom på en flott måte også.. så det så.. ferdigsnakka… neida.. det er vi neppe, verken du eller jeg . Prøver å få til et blogginnlegg eller to i helga.. men den tida som du snakker om… den er som sluken i vasken… renner unna….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg