En rocka himmel …..

Hei og fin ettermiddag fra Solliv 🙂

Lilla er en vakker farge. Både beroligende og rocka på gang. En kreativ farge. Solliv er en liten kreativ sjel….Som elsker LILLA…tror det er flere her inne som også elsker denne fargen!

Jeg jobber jo i industrien. Kan jo kanskje være lite fargerik i seg selv. Men industri er penger. Arbeidsplasser for mange.

Når klokka er litt over 0800 og jeg ser dette synet over industrien..Så er dagen i grunn reddet for meg. Jeg synes det var helt fantastisk. Ja, det er rocka…!

Viktig å se mot himmelen……Virkelig SE…Det er det som er å leve i nuet. Være tilstede. Gripe dagen..

Er du flink til det?

Hvis ikke så bli det..For dagen din blir enda litt  bedre…Skal lære deg det jeg…

#lilla #himmel #industri # blogg

12 kommentarer
    1. Herlig 😀 Varmer hjertet når noen snakker sånn om industri 😀 Så utrolig bra at det skapes verdier rundt om i landet vårt. Min arbeidsplass var jo aktivitet som ble flytta fra moderbedrifta i Oslo. På den tiden var den en av Oslo’s største industriarbeidsplasser med over 4000 ansatte. Nå er det kun hovedkontoret igjen i Oslo, ikke en enda industriarbeider.

    2. Nydelig himmel, skaper vakker ramme rundt dagen. Da jeg var ferdig på jobb i dag tok jeg også bilder av himmelen, blåfarge. Ha en fin kveld! ⛄❄️⛄❄️⛄

      1. Helt utrolig nydelig.. Jeg var på jobb… Men løp fort ut og tok et raskt bilde og løp inn igjen.. For folk ventet 😀
        Himmelen er virkelig flott her nede hos oss i januar 🌷ønsker deg en super kveld.. 🌷

      1. Tusen takk.. Viktig det. Være akkurat der du er 😀 kjenne på det føle på deg… Himmelen var et vakkert syn denne morgenen 🌷ha en flott kveld..

    3. Jeg elsker lilla 😀 Og dette var en flott himmel med et spennende motiv 😀 Herlig, rett og slett 😀

      Jeg er flink til å se, men noen ganger er jeg sliten og da ser jeg som regel ned, men jaggu er det mye fint å se der også, i skogen f.eks 😀

      1. Tusen takk så hyggelig å høre. Jeg elsker lilla og elsker kontrasten her 🌻liker å se ned jeg også. Og opp i trærne og ut mot havet… Vakkert.. Jeg får energi av det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg