Et av målene med blogg

Hei og god fredag. Jeg har gått en tur. Skal spise litt og etterhvert ut og handle mat. Det er ganske tomt i kjøleskap. Så får ta en runde.

Men det er en ting jeg brenner for. Det et å komme seg ut på tur i allslags vær. Slik at det blir rutine på det. Da går det av seg selv. Øs pøs i dag også. Flott og vi trenger det. Det er allerede grønnere og friskere ute. Herlig. Og fin temp…

UT PÅ TUR

Helst hver eneste dag… Og er du utrent så øker du gradvis tempo og lengde… 😀 Det er lettere enn du tror… 💚

Litt bilder igjen.

rhdr
fbt
fbt
smacap_Bright
smacap_Bright
10 kommentarer
    1. fine bilder da,godt kledd så du tåler været :=) jeg har vært hos fysio og hatt styrketrening,skiftet på sengene også og fått unna helgahandelen,så da dropper jeg spaserturen siden det regnet jamnt ute hi hi,ha en fin fredagskveld da

    2. Ja det er fint med å ha blogg, man blir liksom litt DREVET ut, både på det ene og det andre 🙂 Herlig med litt tur, hvis man har gått utstyr 🙂

      1. Kjempedeilig… Helt nydelig å være ute.. Jeg går alle dager i året. Julaften og 17. mai også. Alt mellom 10000 skritt og 20000 skritt… Helse for meg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg