Elvetur

 

 

 

Husker dere jeg skrev om Fredrikstad kommune og reklamefinansierte ferjer! Her ser dere resultatet! Sparebank 1 – kanskje flere vil bytte bank! I disse tider så er det en del å spare på det hvis man har lån. Men man kvier seg og så mye å styre med og så koker det bort i kålen – som så mye annet! Syns ikke det var så galt jeg! Ferjene altså…

 

Reklamefinansiert

 

Disse under her kunne ikke bryr seg mindre, men dem om det! Hvis alle var slik så ble det ikke utrettet stort! Men kanskje vi andre også har gitt mer eller mindre opp med renteøkninger og økonomien! Bufferen går rett nord og vi drar til FJELLS! Spenner gryn på heiskort og hotellopphold! Og lar humla suse denne vinteren også! 🐝

 

Vi trenger motivasjon! Kruttet er brukt opp…For å utrette noe så trenger man en stor dose motivasjon. Det gjelder ganske mange ting egentlig! Hvor finner du den? Motivasjonen altså…💪

 

 

10 kommentarer
    1. Husker det innlegget, ja! Syns ikke det var så ille på fergene akkurat! 🙂 motivasjon finner jeg nok mest i hva jeg har fått til før, og som jeg vet funka! Men jeg kan også finne motivasjon i at andre får til ting! Motivasjon når det gjelder økonomi får jeg blant annet gjennom tips fra deg – tv-programmer osv! Klemmer <3

      1. Takk for bra svar. Finne motivasjon hos andre og se hva man har mestret er en god motivator ja. Flott.
        Økonomi er viktig, liker det! Ha kontroll, ha ting i system og spare hver eneste måned.
        Så har man litt på lur – aldri feil. Tusen takk altså..
        Klemmer…

    2. Se på de fuglene. De koser seg ute, så ut, er en av tingene for motivasjon. Så drakk de vann, og det trenger vi. Du tar bilder og der får du inntrykk og tanker. Nå kommer regnet, og etter det kommer nok våren. Vet du at på Åsgårdstrand plukket de hvitveis i går. Skikkelig utsprungne blomster. Juhu!!!!!

      1. Takk, ja det er motivasjon å studere motiver. Det gir inntrykk og tanker.
        Hvitveis, ååååå – kanskje jeg må til Åsgårdstrand i helga! Det var en god motivator for en tur dit altså..
        Det hadde vært lykke det ❤️ klemmer herfra..

    3. her i bygda satser dei unge på landbruk og 3 nye fjøs er på vei til å bli ferdige ,jeg synes det er motiverende etter en tid da vi ble ferre og ferre ,dei gamle dør eller flytter på heim ,men nå er det vekst og dei unge etablerer seg og bygger nye fjøs ,nermeste naboen vår jobber med sin fjøs nå og der skal komme et miniysteri ,geitost ,forskjellige sorter og jeg gleder meg til dei er i gang

      1. Så utrolig hyggelig å lese. Kanskje de er påvirket av tiden vi lever i og kortreist mat og
        mindre stress..Har lest om det også at folk flytter ut av storbyen og vil skape noe selv.
        Det er et godt liv. Jeg hadde også gledet meg, tenk å kunne kjøpe derfra da..Det må være lykke.
        Kortreist ost blant annet. Deilig. Det er skikkelig motivasjon ja.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg