Elveliv

God ettermiddag.

Hva hadde Fredrikstad vært uten elva…Jeg vil påstå at det gir liv til byen. Det er sjarm, det er vakkert og det er super enkelt å komme seg til forskjellige steder. Ferjene er gratis og bare til å hoppe på og hoppe av. Mellom Gamlebyen og Sentrum og Kråkerøy og Gressvik. Og også over til et sted som heter Selbak. Men det er sånn rett over løype. Lisleby – Selbak. Ikke bilder av det her. Ikke bilder av andre ferjesteder heller. Men tankene kommer når jeg ser elva..

Og så mange turmuligheter da…vandre og tusle rundt. Jogge og sykle, langs elva og promenaden…Jeg blir mer og mer forelsket i byen vår. Fredrikstad ❤️

Og det bygges. Nye bygg poffer opp. Jeg liker mangfoldet, gammelt og nytt.

Det gir struktur og kontraster til den flotte byen.

Jeg fremsnakker Fredrikstad. Fordi jeg ønsker det selv…Ikke noe sponsing. Ikke så mye som en karamell…Men det er likevel søtt i mitt hjerte….❤️

#Fredrikstad #elva #glomma

14 kommentarer
    1. Skjønner godt at du er forelsket i byen din, særlig når været er som det jeg tror det var når du var å knipsa disse fine bildene 😀 Vi har jo også elv her, men den renner ikke rett gjennom sentrum. Men ikke så langt fra da, faktisk ei ganske god lakseelv 🙂 Tusen takk for nok en vakker runde i byen din 🙂

      1. Tusen… Herlig… Du får slenge ut stanga… Kanskje lage et innlegg om det på rim…
        Herlig med elv og været i går ble nydelig… Nyt kvelden.

    2. Flotte bilder av en kjempefin by =) Var jo innom der en god del ganger i fjor, da jeg bodde i Sarpsborg – og tusla rundt sammen med søstersen =)
      Ha en superflott kveld videre..og i tilfelle du ikke har sett det, så har jeg endelig fått oppretta meg en ekstra blogg 😉

      1. Tusen takk… Jeg skal prøve å følge deg på begge bloggene dine. Prøvde å kommentere på den nye i stad.. Men slet litt… Prøver igjen vettu… Fint her i Fredrikstad… Synd vi ikke møttes.. Men jeg vet du hadde mye å stri med… God klem..

      1. Tusen takk. Så hyggelig… Da blir det flere innlegg vet du.. Det er så hyggelig å høre at du liker disse innleggene fra byen. Herlig..
        Ønsker deg en fin kveld 😀Nattugler er lenge oppe tror jeg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg