Elva binder byen sammen #fredrikstad

God morgen!

Håper du har en fin helg. Jeg koser meg går turer blant annet..Er så glad i gå. Være ute. Se og utforske….naturen og by. Liker alt jeg.

Bildene her er fra Fredrikstad i går ettermiddag. Det er gangbrua og blokkene på Værste (på Kråkerøy sida). Ganske populære å bo i da de ble bygget. Men har blitt noen år nå. Og masse flere blokker har blitt bygd på Kråkerøysiden ved elva. Og flere blir det sikkert også. Var på visning en gang jeg å..men det  ble med. Det er ganske dyrt for en leilighet med ok størrelse. Og de leilighetene på toppen har også takterasse.

Gangbrua bruker jeg hele tida. Parkerer på Kråkerøysiden og går over til Fredrikstad. Slipper trafikken i byen og slipper bompenger. For det koster kr. 25 for hver passering fra Kråkerøy. Bruer koster vet dere..

Og der det lyser rødt bor Rikingen

En kjent type fra Fredrikstad. Kjent for mye penger og unge damer…

Likte du turen?

Fredrikstad er i hvertfall et herlig sted å bo…kos deg videre. Skal prøve å finne et loppis i dag….Klem Solliv ❤️

#fredrikstad #gangbrua

14 kommentarer
    1. Fine bilder😊
      Loppis er alltid spennende,jeg fikk tak i litt av hvert sist jeg var på det. Og var veldig fornøyd da jeg kom hjem. Håper du finner noe du kan bruke😊

      1. Tusen takk… Her ble det snøstorm og skikkelig lurvete vær… Så da ble jeg hjemme i stedet… Ble boller og snømåking. Får dra på loppis en annen dag.. Kommer masse loppis utover nå.. 😀

    2. veldig koslige bilder,har ikke vært i Fredrikstad ikke Kråkerøy heller,får sette det på ønske om turmål :=) lurt å gå over brua,hadde jeg også gjort,uansett bompenger eller ikke,veldig greit å slippe å lete etter parkeringsplass :=) fant du loppis?

      1. Hei… Fint her. Så dere får ta en ferietur hit en gang.. 😀Ble ikke loppis… Snø og blåst… Fristet ikke dra ut.. Kom mer og mer snø og nå snøstorm.. Kaldt og guffent.. Så ble bollebaking og snø måking…orker ikke kjøre ut med bilen 😀

    3. Kjempefine og nydelige bilder av vakre Fredrikstad 🙂 Jeg har kjempelyst til å dra tilbake dit igjen. Har en kusine som bor der, og hun har barn og oldebarn 🙂

      Takk for at du viser oss kjempefine bilder 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk..
        Jeg trives utmerket her. Og på Kråkerøy der jeg bor er jo på landet deilig.. Drammen og Fredrikstad by er ganske like 😀

      1. Flott her ja… Vært mye på tv han der. Blir bare kaldt rikingen. Bor like godt i 2 etasjer han.. God plass. Får ikke solgt tror jeg.. Men kanskje ikke vil selge nå..

    4. Tusen takk for en flott tur i vakre Fredrikstad 😀 Du er flink til å vise rundt 🙂 Ingen vits å bo seg ihjæl heller 🙂

      1. Tusen takk… Flott her i Fredrikstad.. Bare hyggelig.. Nei.. Når man selger et hus og må ta opp et stort lån til for å få leilighet.. Da er det høl i hue for meg… 😀🌷Da bie jeg bra i huset mitt 😀

    5. Så fint det er der 🙂 Jeg har aldri vært i Fredrikstad. Lurt av deg å gå over brua, ikke bare for de 25 sparte, men bruer er koselige. Jeg liker bruer 🙂 God kveld og natt, Solveig <3 Klem

      1. Tusen takk… Blitt en flott by dette… Elsker bruer jeg også å.. Sykler og går over.. Deilig.. Ønsker deg en fin kveld 💞klemmer..God Natt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg