Elefanten i rommet

Liker du å snakke om elefanten i rommet?

Du vet hva det er. En åpenbar sannhet som ikke skal snakkes om. Det kan være på på jobb eller i foreninger etc..Noe som egentlig irriterer mange, men ingen snakker om eller gjør noe med!

Du merker det hvis du har opplevd det!  Det går en liten faen i meg. Så jeg kan heller snakke meget høyt. For snikk snakk er ikke meg. …Skifte tema etc. Jeg pakker sjelden inn noe. Sånn er jeg skrudd sammen. Jeg blir aldri populær på den måten….Meeeeen. Jeg er ikke her på jorda for å bli mest mulig populær.

Hvordan forholder du deg?

Men denne elefanten på bildet er da bare skjønn. Den er ute.. ikke skummel se…Det er is og fjell. Du ser DENNE elefanten. ..? Tok bilde med mobil på en av turene mine.. Alle bildene jeg deler her inne. Er mine egne. Det er min politikk. Det kan en veldig sjelden gang være et humorbilde fra facebook eller no…men da sier jeg i fra.

#elefantenirommet #blogg #foto #natur

15 kommentarer
    1. Klart jeg ser den elefanten 😀 Og du skal såvisst være sånn som du er skrudd sammen, så tenk. Jeg tar i alle fall ikke sjansen på å begynne å ”skru” på deg. Ikke svarten… Riktig flott og elefantfri fredag 😀

    2. Du, jeg har vært veldig mye som deg, og det er IKKE populært 😉
      MEN, nå med alderen har jeg lært meg å avveie litt, men det kommer jo an på hva “elefanten” er. Har blitt litt mer “Velg dine kamper med omhu”, men jeg er generelt kjent for å være rimelig direkte, hehe.. Har med åra lært meg å si fra på en mindre støtende måte (noen er jo ekstremt hårsåre og blir fornærma av alt mulig uansett men..), og likevel få frem det jeg synes er viktig 🙂
      Bra tema! Og jeg håper du får en god fredagskveld, uten elefanter i rommet <3 😀

      1. Ja.. Jeg er ingen hissigpripp jeg.. Men det handler om det man skal snakke om og stå for det. Her i byen er det mye avisskriving om varslere… De har mått sluttet…og de som er slemme får på en måte en annen jobb med høyere lønn.. Mye rart.. Ingen elefanter her altså… 😀

    3. Jeg sier fra om mye. Men jeg liker ikke konflikter, så jeg sparer nok på LITT også, før jeg sier noe. Men det beste er å kvitte seg med elefanter så klart 🙂

      1. Ikke sant.. Litt mye rundt grøten.. Blir det lite tak i.. Masse eksempler her i Fredrikstad om dagen. Med varsler saker… Lar det på en måte skli ut til den som har vært slem blir pensjonert… Feigt.

    4. Lekker elefant ja 🙂

      Nei det er ikke morsomt når man vet at det er en gedigen elefant i rommet og ALLE går rundt grøten. Jeg har tatt opp dette og har fått bakoversveis så det holder fordi det IKKE skulle snakkes om………….. og det har bare blitt værre………. så—–

      Men det beste er å kvitte seg med elefanter i rommet!

      1. Akkurat… Sånn er det… Blir lissom hysja ned og snakka bort… Ikke greit i det hele tatt. Så synderen blir jo den som tar opp tema mens elefanten tramper videre…. Blir så feil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg