Easter ornaments – Hus og hjem

God ettermiddag i dette søleværet…Snø og regn og søle minner lite om våren og påske her på Kråkerøy..

 

Men jeg var i Oslo på lørdag,  feirer jo jubileum i år og var blant annet på Skrei på Lorry. Og før det så gikk jeg Oslo opp og ned..Innom Solli plass, så Bygdøy alle og så Frogner og så Bogstadveien. I Bogstadveien finnes en flott H.M Home butikk – der tittet jeg inn og kom ut med noe pynt! 

 

Synes de var ganske så fine disse påskeeggene.  Litt annerledes,  jeg har jo mange forskjellige typer til å henge på kvister! Disse kan man også bruke nå følte jeg, var ikke påske 🏠

 

Så har travet ut og hentet kvister og pyntet med Easter Ornaments. 

 

 

 

 

 

Forrige innlegg i Hus og hjem her: Hus og hjem 🏠

 

 

HUS OG HJEM🏠

12 kommentarer

Siste innlegg