Du må tørre…

God ettermidag kjekke folk.

Ute snør det igjen.

Du må tørre å vise hele deg. Ikke et skall. Være ærlig. Og stå i det. Tror det gjelder i livet og her inne. Jeg kunne laget meg et skall og vært en fin Kråkerøy dame her på nettet..Bor på et av de mest populære stedene i hele Fredrikstad. Og på et felt som har en meget flott beliggenhet her på øya. Men jeg velger heller å fortelle om min økonomi og mitt handikap vedr. nedsatt hørsel. At jeg er skilt. At livet ikke er noen dans på roser.

Jeg er rett og slett meg selv på godt og vondt.

Jeg føler ikke at jeg selger sjela mi, men at jeg er meg Solliv.

Som tør å ha integritet nok…enn flere baller tilsammen.

Ikke sant….og sånn blir det til slutt…

Selv om det ikke føles bra til å begynne med. Men etterhvert når du har jobbet med deg selv…og et langt liv hjelper også på vet dere ❤️

P.S..rosene kosta kr. 20. Jeg roter jo rundt for å få mest mulig for pengene hele tida. Kjøpte disse på mandag. Sikkert roser fra før helga. Hva gjør vel det. I mine øyne var rosene fine!

#solliv #blogg

10 kommentarer
    1. 🙂 Rosene er fine, de. Du er ikke alene om å rote rundt for å få mer for pengene.
      Nå kommer de kommunale fakturaene her jeg bor. Kommunale avgifter, renovasjon, eiendomsskatt. Fått den første og venter et par til. Jeg spyr av beløpene. Det inkluderer nok også strømmen når den dukker opp.
      Fordelen er kanskje at det er umulig å sløse penger, for det er ikke noe igjen å sløse. Det igjen betyr at vi er miljøvennlige sånn forbruksmessig….aldri så galt at det ikke er godt for noe.

      1. Grusomt mye regninger. Det er tøft. Kommunale avgifter. Eiendomsskatt og strøm og NRK forfalt nå.. Over 9000 i tillegg til lån og andre regninger. TØFT. Men vi får den kneika er over nå.. Januar er bare grusom.. Men mars og april er også tøff… Ønsker deg en fin dag… Vi er flinke med.miljø som du sier..

    2. ja det er viktig å tørre å være seg selv :=) det er jeg også og livet er ingen dans på roser det er jeg enige i :=) noen ting skriver jeg alikavel ikke åpent her inne,for her inne skal det jo helst bare handle om meg og ikke andre mennesker

      1. Ja jeg også skriver om meg og mitt… Det står jeg for.. Andre ting får andre ta seg av.. Men kan skive om andre hvis det er morsomt eller koselig da.

    3. Du er en imponerende flott person. Du gir av deg selv på en herlig måte. Fortsett som du stevner. Jeg gleder meg til hvert innlegg fra deg 😀

    4. Flotte roser! 😀
      Og det er fint at du tør være ærlig og deg selv også på nett.
      Jeg er jo det selv også, og har lært meg å tørre å være meg selv på godt og vondt.
      Vi er jo alle mennesker med feil og mangler, men også veldig mange gode og fine sider.
      Og du virker å ha mange av de sistnevnte! 🙂❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg