du har vel hørt ordet drømmefanger

 

God morgen…..huttetu jeg fryser. Sommerdyne nå er ikke så greit, vindu fikk jeg lukket 🙂 Får snart hoppe i en varm dusj. For det er slutt på sommeren og slutt på høsten nesten også! Og nå kommer snart SNØEN. Kan du tenke deg noe verre….Hadde tenkt meg en tur til Oslo en av dagene. Men tror rett og slett at jeg venter til uka! 

 

Drømmefanger….se hva forklaringen sier HER – fange vonde drømmer. Jeg vet ikke om hva de som laget utstillingen på Isegran tenker: At dette kan være en drømmefanger. Kanskje de tenker å fange vonde drømmer om et hav med plast….<3 Eller rett og slett bare laget noe av plasten i havet! Og nylontau…Ikke bra for havet og dyr og fugler..Jeg skal huske på å ta med meg et nett neste gang jeg går tur til sjøen. Plukke litt søppel på veien! Det er en felles DUGNAD for å hjelpe til <3 

 

Men over til drømmefangeren. Jeg drømmer alt mulig rart hver natt! Så kanskje lage meg en drømmefanger og henge her ved senga! her lages det drømmefangere 

 

Nyt torsdagen…

12 kommentarer
    1. Artig innlegg 😀 Heldig du som drømmer og husker! Jeg kan til nød huske at jeg har drømt, men ikke hva 😛 PS Tusen hjertelig takk snille du 😀 Klem fra meg 🙂 Kommer et innlegg 🙂

    2. ene datteren min har drømmefangere i heimen sin,så jeg har hørt om dem ja :=) jeg drømmer ikke som jeg hvet så jeg trenger vel ikke da hi hi ,men sommerdyne nei huttetu,her er det dundyner og flanellsengetøy som gjelder for det er virkelig grisekaldt ute nå

      1. Drømmer masse jeg og husker dem også. Var litt kaldt ja. Våkna tidlig at jeg holdt på å fryse i hjel…Tror jeg må kjøpe med pysj!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg