Det var ikke akkurat sterk vind på kvelden 17. mai

 

Bilde fra i går kveld på 17. mai – den litt kjedelige dagen – selv om dagen avsluttet ikke helt kjedelig i Fredrikstad: 18. mai i Fredrikstad der gikk det litt hardt for seg!

 

Men altså i går kveld var det fint – helt stille og sola skinner!

 

 

Blå himmel, nydelig og bittelita kjølig! Tur nr 3 ble gjennomført før jeg dumpa tilbake til TV. Det var en god venn i går! Var litt trøtt og tung i hodet i hele går egentlig. Men er tidlig oppe og får kanskje aldri nok søvn. Hver dag så spretter jeg opp ved 0615 tiden – selv om det er fridager. Merkelig nok så sov jeg tungt i dag jeg skulle på jobben, og da klokka ringte 0630 var jeg i drømmeland! 

 

Tok meg en strekk på sofaen nå også – veldig lenge siden jeg gjorde det. Men ble litt uvel, så var best å legge seg nedpå litt! Det å bli sånn uvel i hodet og sånn rar følelse hører med til det å høre dårlig. Bare det å høre en bitteliten samtale koster masse krefter og energi. #høredårlig #nedsatthørsel #hørselblogg Derfor stormer jeg ut med det samme jeg kommer fra jobben, gjorde det i dag også, og ble bedre. Men ga seg ikke helt…litt sånn #ullhue

 

Ønsker deg en fin kveld!

14 kommentarer
    1. Vet hvordan du har det, koster mye krefter. Jeg må bestille meg time hos legen, for hørselen er blitt veldig dårlig. Blir jo ikke yngre med årene og det er best og bli sjekket opp. Vært og fått andre dose og føler meg helt pumpa. Makan. Vel, sikkert bedre i morgen.
      Skal se Sommerhytta, og det blir nok en tidlig kveld på meg. Nyt kvelden, og så kommer nok sol og varme på dine kanter snart! Klem

      1. Du får sjekkede opp og få time. Kanskje høreapparater må justeres.
        Ja, hodet blir ullent og jeg føler ubehag! Det er ikke noen god følelse.
        Har ikke den følelsen på fridager. Så er sammenheng med det å delta i arbeidslivet.
        Det koster mye slit og energi…Det å høre er så normalt, folk tenker ikke på det.
        Det må vi, hele tiden være på hugget og konsentrasjon. Det tapper krefter.
        Kos deg med sommerhytta og hvil deg etter vaksinen. Mange blir trøtte av den! Klem til deg.

      1. Takker, veldig kjedelig, men kommer ofte når jeg har vært på jobben.
        Ikke så mye som skal til før kvelden er litt ødelagt. Det er en del av det å ha et
        hørseltap…Klem…

    2. godt du la deg nedpå ,kanskje du må gjøre det litt oftere ,du er tross alt i aktivitet omtrent hele dagen og kvelden uten stopp :=)tung i hode og nedsatt hørsel er ikke godt ser den ,nei vi får bare håpe det blir bedre :=)

      1. Tusen takk, tenker det kan være lurt å ta en halvtime på sofaen noen ganger.
        For man blir skikkelig uggen. Sånn uvel og rar følelse inne i seg og føler seg veldig trøtt – akkurat slik man føler hvis man ikke har sovet godt i flere netter! Det hjelper å legge seg nedpå og lukke øynene..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg