litt kjedelig 17. mai

 

Jeg synes faktisk dagen ble litt kjedelig jeg! Sola og lyset kom nå i kveld! Det var deilig da. Men ellers så har det vært høy partyfaktor av øs pøs i dag! Så ble ingen skogstur på meg, med sekk og sandaler og muffins og kaffe! Til byen skulle vi jo ikke. Fremdeles holde oss hjemme og ikke møte opp i forsamlinger! Så jeg hadde tenkt å være på skautur i flere timer!

 

Samma det, nå er denne 17. mai historie for min del! Etterhvert leggetid og jobb igjen i morgen! Hatt hele 5 dager fri jeg. Så utrolig deilig. Egentlig får ordna en god del hver eneste dag, unntatt i dag da. Vanlig dag i morgen – egentlig innmari fint det også! 

 

18. mai i morgen og jeg er ikke fyllesjuk…kan bli en bra dag! 🙂

 

 

Natti natt 17. mai…neste år håper jeg det kommer mange i din bursdag!

12 kommentarer
    1. synd dagen ble litt stusselig ,men Erna lover att neste år skal 17 mai være tilnermet normal :=) skjedde ikke noe her heller så vi inviterte sønn med familie det ble da straks en hyggelig dag da :=)

    2. God morgen til dagen derpå… ja greit å ikke være fyllesjuk denne dagen 😀
      Jeg er også på vei til jobben….

      Lag deg en fin fin 18. mai 🙂 klem

    3. God morgen fine du! Ingen fyllesyke her heller, men vi i nord hadde strålende vær og fin temp. Hele 15 grader. Fikk sett traktor og biltog. Fløyting og hurrarop. Jammen koselig. Datter og barnebarn kom innom med kake og vi hadde en trivelig dag. I ettermiddag blir det dose to man skal ta, og det kommer til å føles som man har vunnet i lotto. Klem

      1. Høres ut som en fantastisk flott 17.mai. Til og med fint vær. Her regnet vi jo bort.
        Ikke akkurat heldig med denne dagen. I morges så skinte sola fra skyfri himmel!
        Flott at vaksine er i rute! Da går alt mye bedre etterhvert.
        Klem og fin kveld til deg.

    4. Så dumt at du kjedet deg! Været var jo pyton – men byen var faktisk nesten tom her…. så vi var jo litt rundtomkring uten å gå oppi til noen! Det kommer vel bedre 17.mai-er seinere får vi tro! 🙂

      1. Ble litt kjedelig med alt det regnet og at jeg ble så tung i hodet av været!
        Skikkelig værsjuk! Så da gikk alt på tverke…Ikke ofte det skjer med meg,
        men ingen god dag i går!
        Men du en klem og fin kveld…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg