Det regner så det spruter her

 

Sånn var veien tidligere i dag, enten så er det skøytebane i morgen eller så har det kanskje regna helt bort! Men tror det regner nå og så fryser det på til natta og så er man i gang! For å si det sånn – blir ingen kveldstur her i kveld! 

 

Dette er en av grunnene til at jeg ikke liker snø, blir bare surr ut av dette! Snø og frost og holke og regn…Kråkerøy skal helt være grønn hele året tenker jeg! Bra det er søndag i morgen og folk slipper å styrte ut kl: 0600…Så da håper jeg det regner masse i natt, i morgen og på mandag! Tirsdag skal jeg sikkert ut og gå til jobb. Mandager jobber ikke jeg! Så derfor har jeg begynt å elske mandager ❤️ Du ser den..

 

 

Jeg er mer på en gylden vinter, grønn jul og en blomstrende vår og sommer og fargerik høst! Da prekær vi altså! Da kommer nok alle sjelene tilbake på tur! ❤️ Det var dagens siste innlegg – God natt!

 

 

 

Sov søtt…

20 kommentarer
    1. At det skifter til regnvær og isete stier og fortauer liker jeg også dårlig. Nå i ettermiddag lavet snøen ned her i Oslo, så det ser ut til at vinteren fortsetter litt til her ❄️

    2. Får ikke sove i natt, så da leser jeg litt blogg. Ute er det tåke nå og to pluss, så du får det kanskje som du vil? Grønt og uten snø. Ja, glatte veier liker heller ikke jeg. Håper du får en fin søndag med turvær. Klemsiklem

      1. God morgen! Ja vi får håpe og at det regner bort denne gangen også.
        Fy så glatt det ble….
        Ha en fin dag og håper du har sovet litt, klem…

    3. God morgen og godt nyttår 😀

      Ja nå regner og blåser det her også… og gårsdagens vakre vinterland er blankis 🙂

      Lag deg en fin fin ny dag <3 klem

    4. Akkurat der er jeg enig meg deg!
      Regn på snø, som gir is, det er ikke favoritt hos meg heller. Da tar jeg heller grønn vinter jeg også 😄
      Ser at det er vanskelig kjøreforhold mange steder i dag. Her går det greit enda tror jeg.
      Men skal ikke ut og kjøre uansett da.
      God søndag! ☺

      1. God formiddag. Ja, føre på slike dager er jo elendig. Får holde seg inne og se ann.
        Men regner det og mange pluss så går det fort unna på holke og is.
        Fin dag videre!

    5. God morgen og flott plassering på deg i dag på denne lista. Været kan vii ikke gjøre stort med, men holke er jeg ikke glad i. Ikke vinter heller som får lyst å flytte til et varmere land.
      I dag skal det bli mye vind her nord, og da holder man seg inne i varmen. Klem

      1. God morgen! Tusen takk, ganske fornøyd jeg og jeg tenker at det er flere som ikke blogger lenger som er over meg.
        Tar man bort disse så nærmer jeg meg 20! Det er dit jeg vil, 🙂 Været må man bare ta, men sånn surr frem og tilbake
        er kjedelig. Regn den ene dagen, så snø, så 0 grader. Så kaldt så regn. Så tåke!
        Da blir det dårlig føre for tur i marka og kjøre bil er heller ikke gøy! Kos deg inne – Klem..

      1. Grønn vinter er topp. Stas med med akebrett for barn, men de går fort lei.
        Etter 2- 3 dager så vil de heller spille på nettbrettet sitt.

    6. Det blei et skikkelig holkeføre her også – og idag har det bare vært tåke! Men – det er ikke varmt nok til at noe smelter ennå, så……! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg