Det kommer en ny vår

 

God kveld!

 

Ja, du leser riktig! Det kommer en ny vår igjen, når denne pesten forsvinner og dagene blir lysere og varmere!  Jeg er jo en slik person som liker å være på tur. De siste ukene har det lissom blitt lite med det! Det har vært jul og snø og ferie og ungene har vært her hjemme! Reiser jo ikke på tur da når jeg endelig får litt besøk! Og før jul så kom denne nedstengningen av samfunnet. så siste turen min ble til Oslo i slutten av november! Nå er en arbeidsuke over og tenker at det blir ikke særlig med ut på tur i helga heller! Tar kanskje bussen til byen, og titter litt rundt..Liten tur i byen i dag, men det var rett etter jobben for å dra på Mega og kjøpe meg SALAT blant annet. Mega er forresten en fryktelig dyr butikk, handler for det meste på Kiwi og Extra jeg..men der har dem ikke salatbar! 

 

Så vi får se hva det blir til med meg i helga, jeg orker nok ikke bare tusle rundt på veiene her på Kråkerøy, variasjon må til, men det mange fine steder rundt her å besøke..Får se på vær og vind og snøværet som er meldt! Mister lissom litt overskudd og krefter jeg når snøen laver ned…Gir meg ikke noe!

 

Dette under her er meg altså…Nå prekær vi! 

 

Snakk mindre – lek mer!

 

10 kommentarer
    1. For mitt vedkommende, kommer den forbannede bursdagen (som jeg har et rimelig anstrengt forhold til) dessverre i veien for vårgleden.. Men det er selvsagt deilig å få noe mer dagslys etter hvert 😛

      1. God morgen….Det blir deilig med lysere dager og varme i været.
        Vi mennesker lever mer da. Du skal jo ikke lenger enn til Spania, der lever man hele
        året. Her eksisterer vi bare på vinteren, dessverre! 🙂 bursdager må vi alltid ta i mot!

    2. Henger meg på lasset…gleder meg sykt til våren..og særlig akkurat nå – her er det fremdeles mørketid OG et “tonn” med snø som er kommet ned. Meeeen..våren kommer hit også – til slutt..så wohooo & sjobing 😉 Ha en flottersfin fredag 🙂

      1. Tonn med snø blir man sliten av, takler ikke snø merker jeg. Liker det veldig dårlig.
        Alt blir kjedelig og tungt da! Våren elsker jeg…Vi får se frem i mot den!
        Klem fra meg…

    3. Det kommer en ny vår, og godt er det. Her er det mange minusgrader, men vakkert.
      Jeg elsker våren, og høsten. Vinteren er vakker når det er snø, så det er jeg glad i, sommeren må vi ha, og det er godt med sol og passe varme ☺
      Vi kjører til Huset i dag, så da blir det en tur på oss.
      Du bor jo ikke så langt unna søstra mi som har galleri, kanskje kjøre deg en tur dit i helga? Jeg kan sjekke om hun er hjemme og tar imot 🙄😁😀

      1. Dere får kose dere på tur til huset. Det blir ikke noe bilkjøring på meg i helga,
        men jeg går og busser! 🙂
        Vår og høst er også en fin tid, vinteren synes jeg bare er treg……
        Ha en fin dag da! 🙂

    4. Så nydelige vårbilder! Ja, det blir en ny vår, og jeg håper så inderlig at vi blir kvitt pandemien og kan begynne å leve som vanlig…..! I forhold til pandemien så er alskens snø nesten greit for meg….. jeg er ute og koser meg uansett! Litt mye mer slitsomt, men likevel! Kos det i helga da – godeste klemmer <3

      1. Tusen takk, jeg blir sliten av begge deler. Blir så mange begrensninger synes jeg.
        Alt blir tyngre, kjøre bil i snø takler jeg ikke..Så det gjør jeg ikke. Og da
        blir det også slitsomt. Men ut må man jo…klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg