mat eller blogg?

 

God kveld! Vi damer kan sikkert gjøre flere ting om gangen. Men ikke jeg. Når man stormer inn den døra og har har tatt 1730 bussen hjem fra byen, så er det to ting man bør gjøre ganske så kjapt. Det er to ting som venter og det ene er mat, man er jo sulten og så så er det blogg – sulten der også! Man vil jo til toppen av kransekaka og da nytter det ikke spise tung mat, hehe…

 

Som sagt så gjort, middagen i dag ble enkel. Kjøpte med ferdig salat fra butikken, slik man plukker selv og blander og diller alt man ser, innmari godt altså! Så først da jeg kom inn døra her så var det å nyte dette måltidet, så etterpå der kan man jo blogge! Jeg spiser ikke og blogger på en gang, jeg har da vokst opp i et møblert hjem! Når man spiser så sitter man pent ved bordet! 🙂 

 

Frihet krever mot til å gå verden i møte uten maske – Christian Askø Næss. 

Har ingenting med pandemien å gjøre da dette er skrevet før den tok oss. 

 

I dag er en perfekt dag til…å gjøre noe hyggelig for deg selv!

 

Bildet under her blir det jeg hadde gjort på en nydelig sommerdag! Glede…

 

 

 

 

12 kommentarer
      1. Ikke sant, nå er vi ferdig med jula, så nå har vi hatt vinter og snø og alt det der.
        Ble fort mett kan du si! Lys, varme, sommer og sol og bad…lange kvelder. Grillmat og myggestikk her
        kommer vi! 🙂

    1. middagen såg deilig ut ,en kan nok gå rett på blogg når en er alene ,jeg holder litt igjen når mannen er hjemme :=) i dag fikk jeg sol i ansiktet,ikke her hjemme men da jeg var på tur ,det får du lese når jeg lager et innlegg ,men det var deilig og minnet om att vi går en varmere tid i møte :=)så kommer bilde ditt og da er det lov å glede seg :=)

      1. Herlig at det ble sol, Slik salat er godt og mettende for det er mye proteiner.
        Her var det masse bønner også, pluss kylling, bacon og reker. God blanding. Kjempegod.
        Ja, du kan jo ikke sitte med nesa i en blogg hele kvelden, når mannen er hjemme. Det er ikke
        akkurat hyggelig for ham.

    2. Hihi, møblert hjem ja….! Jeg spiser frokost og middag ved kjøkkenbordet ja….! Men eventuell kveldskos er i godstolen…! Så jeg blogger samtidig med mat da…! Klemmer <3

      1. Herlig.. Jeg ble veldig overrasket over prisene på mega nå på nyåret. De var skyhøye!
        Så det blir bare litt fra og til der og salat da. Det blir ikke så dyr egentlig, for
        det koster å kjøpe inn alle sakene til salaten også! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg