det har vært kalde dager

 

Man må virkelig lete litt om dagen. Både etter vårtegn og andre ting som man blir lykkelig av i disse tider. Det begynner å tære på…4 uker med nedstenging blir det her i byen nå! Det er lenge, men er nødvendig. Men jeg har lov å si at jeg synes det er en tråkig tid. Selv om jeg elsker naturen og turer så er jeg veldig by-menneske! Elsker å se folk – være en del av noe!

 

Vår er flott. Det er varme og sol og blomster! Men våren er litt treg synes jeg. Vil ha flere blomster jeg. Akkurat på denne tiden i fjor var det store tepper med krokus her i byen. I dag fant jeg denne! Deilig å se… 💚 

 

 

Farger

 

 

Zoomet litt inn jeg. Jeg liker fuglekasser. Fine motiver. I fjor hadde jeg ingen besøk i fuglekassa mi her hjemme! Men jeg må nok ta en titt å gjøre rent litt – gamle reir liker dem ikke! Så får ta stigen i helga… Da har jeg tuslet i byen i dag og sett alle plakatene om STENGT…Egentlig det meste er stengt uten apotek, matbutikker, frisører. Polet er også fortsatt åpent! Det blir nok åpent…For med stengte pol blir det galematias 🙂 Men du ønsker deg en fin kveld! Og innlegget tidligere i dag finner du her: take away påske 

 

 

Får kanskje legge en kabal…

16 kommentarer
    1. Fiiine bilder – noen ganger må vi visst vente leeenge på våren! Her har det ikke vært nedstengt fram til nå, men fra i morgen er alt mulig stengt – unntatt matbutikker, apotek og polet….. hmmm….. kjedelig – og trist å ikke kunne gjøre som en vil! Men – det må nok til – det har du helt rett i! Klemmer <3

      1. Ja, dere har vært ganske heldige. Vært litt til og fra her..Men nå heeeelt stengt.
        Får begynne å bade litt så går den tida 🙂
        Er det noe jeg hater her i livet, så er det å miste friheten min. Bli kneblet!
        Er litt der nå…for en stund går det greit…men i ukesvis og månedsvis og år! Vel…
        Men du God Natt 🙂

    2. Fine blomster som dukker opp..jammen bra det er den tida av året som det er deilig å være ute.. Kjedelig med et samfunn som ikke er som det skal nå om dagen.. Kult med fargerike fuglekasser.. Vi har ikke her, på en veranda slik vi bor passer det ikke helt å ha det.. Glad frisøren hadde åpent for jeg klippte meg i dag..og det trang jeg.. Stengt pol hadde vært helt greit for meg… Klem <3

      1. Tusen takk, det er kjedelig altså. Møte stengte dører og mennesker med store blikk og mennesker bak gitterdører med pakker i hånda og folk på utsida som vippser..Det er ingen normal handlemåte for meg akkurat…
        Da lar jeg være…å handle…
        Ja, pol er medisin for noen så det er nok viktig. Greier meg fint uten jeg. Men handler nok litt rødvin til påske!
        Klem og god natt…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg