Det har blitt pinse

 

God formiddag, stikker bare innom en kort stund! Har en del å pusle med i dag! 

 

Jeg må rekke både det og det – HUSK – Det er pinse og butikker stenger tidligere i dag! Her hos oss stenger de fleste butikker ned kl. 16:00 Fort gjort å glemme, man tenker at det er vanlig lørdagsrutiner..Men det er det ikke altså! 

 

Så kommer sterkere tilbake etterpå, “jobb” er viktigere enn blogg akkurat nå! Kos deg med hagen min hvis du ikke rakk å titte innom i går! 

 

Kos deg denne lørdagen også – her er det SOL 🌺 og Sol og Soooool..

14 kommentarer
    1. Der var jenta i farta, med fullpakket huskeliste. Tenker det går bra om en halvannen ting blir avglemt. Masse lykke til og riktig god pinse der i sør. 🤗 klem fra nord.

      1. Tusen takk, noen ganger må man bare komme seg av gårde og få gjort det man har tenkt og
        da nytter det ikke surre så mye med andre ting…
        Kos deg med pinseaften og klem fra sør i sola…. .:-)

    2. Your browser sent a request that this server could not understand.
      Size of a request header field exceeds server limit. Dette er teksten jeg får når jeg skal sende inn kommentar på bloggen din. Vært sånn i føre dager. Nå skriver jeg fra mobilen. Nyt sola og pinsen. Ønsker deg en fin pinse og glade dager. Klem

      1. Tusen takk, så rart da…Aldri hørt om, ikke gjort noenting med innstillinger jeg.
        Fortsetter det så må jeg rapportere dette til support..For dette så rart ut.
        Deilig med pinse og fri og sol, god kveld videre og klem! 🙂 Ha en riktig så fin pinse!<3

      1. Tusen takk, ja var litt i å holde på meg i dag…
        Sånn er det og ja og fort gjort å glemme at kl. 1600 er det magiske tallet! 🙂

    3. Hihi, vi glemte det med åpningstida en gang – Ivar og jeg! Vi måtte dra på skauen med to overnattinger uten å ha med særlig annet enn brød, syltetøy og smøreost! Hadde ikke kaffi engang….. hahahahaha…. det blei skikkelig stusselig! Og vi dro sammen med en kompis som alltid lager seg de flotteste gourmet-retter på tur! Så også denne gang….. 🙂 🙂

      1. Det hørtes ikke særlig greit ut altså, uten kaffe hadde jeg ikke takla…haha..
        Så stusselig. Men er fort gjort, glemte det selv en gang jeg..Men ble lang i maska da jeg trodde jeg hadde god tid til kl. 1800..
        Men kom til stengt dør! Men nå er det ikke krise her egentlig, vi har butikker som er åpne alle dager og bensinstasjoner.
        Men er man langt av gårde så finnes jo ikke slikt..Fikk nesten litt vondt av dere jeg nå <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg