Det gode liv på landet

 

Her i huset nyter vi late dager! I hvertfall for noen, jeg holder jo på som vanlig..Det er noe jeg liker og synes er gøy og gir energi…Her er tynne skiver svin indrefilet m/grønnsaker og kokte poteter! Smakte veldig godt og til det måltidet hadde vi en god Bordeaux…Så ble et godt måltid! Kokken var fornøyd 💛

 

Tur i marka hører med og det gjør også den gule kaka som ble laget før turen! Godt å ha noe å gjøre sier jeg, det å Slappe av med to streker under svaret og energi! Det gode livet er her på landet i skogen her på øya! Jeg nyter….

 

Men folk stresser og stresser med bil og kjøring, jeg må krysse en vei for å komme til en annen skog og der ble jeg stående en god stund….Det var akkurat som E6, ja vi snakker om veien til Hvaler…det er der det skjer i påska… 💛 hyttefolket! 

 

God påske – og jeg hilser til alle mine fine lesere..Uten dere er jeg ingenting! Stor stor påskeklem.

12 kommentarer

Siste innlegg