Det går mot lysere tider….

Hei…kvelden kom og det ble mørkt. Ikke i hodet mitt altså. Der er det lyst…har ikke sånn mørkt sinn jeg.

Mørket fra naturen vel…. Kommer litt senere hver dag. Deilig.

Snart skal Bo Derek ut og lufte bikinien..ikke nå da. Jeg er da ingen vinterbader.

Det jeg skulle si som skulle være en gladnyhet er altså:

Jeg bledde gjennom Fredriksstad blad på jobben. Og vet dere hva. Dagen er to timer lengre enn ved vintersolverv..

Fredagen sin det……kos dere da…❤️

#vintersolverv #totimer #blogg

16 kommentarer
    1. Jeg antar Bo hadde fått litt anna uttryk i Oslofjorden, for ikke å snakke om her… 😀 Hold deg i ro ennå noen måneder 😀 God fredag til deg 🙂

    2. Ja, jeg merker godt at det lysner ♥ Helt fantastisk, både morgen og kveld. Og nå er den lengste måneden i året over også. Januar føles like lang som mai, juni og juli til sammen 😉
      Gleder meg masse til sommeren. Tusen takk for påminnelsen her, den gjorde faktisk veldig godt ♥

      Ha en strålende fin dag ♥ Klem

    3. Ja, er det ikke deilig at det bare blir lysere og lysere?! Jippiii 😀
      Isbading driver ikke jeg med heller, men sommeren kommer.. Ja, for den nærmer seg dag for dag :=
      Jeg liker at du ikke har et mørkt sinn, sånn generelt. God lørdag til deg <3

      1. Tusen takk. Deilig med lysere dager…. Så på is bading på. Norge rundt i går… Prikka i hele meg bare jeg så det…. Klem til deg…

    4. Ja det er deilig å se en ende på denne vinteren..selv om snøen kryper oppover husveggene her….Flott bilde av deg…ha en god kveld!

    5. Jeg gleder meg til vinteren er borte vekk, men jeg liker at det er mørkt på morgenen og kvelden, så det kommer jeg faktisk til å savne, selv om det ikke trenger å bli mørkt kl 16 liksom 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg