Det er påske…snart

Hei….

Vært på kurs i dag. Så parkerte på Kråkerøy og gikk gjennom byen etterpå. Det er fint nå. Påskepynt over det hele. Masse annet også. Men her er et par bilder fra et torv. En åpen plass med sitteplasser og slikt. Under festivaler blir det satt opp boder og telt her og krakkene flyttes. Og om sommeren kommer vannfontenene på plass. Hvor ungene løper imellom…liker denne plassen jeg. Sette seg ned på en benk og glane litt. Spise en is eller noe. Men i dag hastet jeg bare hjemover. Det var den kaldeste dagen jeg har kjent i hele år…Isvind….Altså iskald vind fra nord…

Nå har pynten kommet på plass. Forrige gang jeg viste dette. Var det bare blomster….

Artig sak. Kreative. Finner på noe nytt hele tida. I fjor var det kyllinger…Nå er det tulpankunst…

#påske #blogg

14 kommentarer
    1. Fredrikstad er uten tvil en sjarmerende flott by 🙂 ,, takk for masse omvisning, stadig noe nytt 🙂 Ja du får isvinden fra nord mitt i fleisen 😀 Kjørte tur/retur Bodø i går, og selv med full sol så kom ikke temperaturen i skyggen over 2 grader 🙂

      1. Her var det kuldegrader i natt… Ikke blitt varmt i det hele tatt… Byen er flott…så liker å dele jeg…💚For jeg er glad i byen… Ha en fin kveld da..

    2. Dekorativt det der 🙂 Surt her også..blir deilig når det både er sol og varm luft på en gang.. Da må man kose seg med en is ja <3<3

      1. Veldig fint nå. De som jobber med dette er supre. Det er virkelig flott.. Ja i dag måtte man kle seg. Utrolig kaldt. Og kursrommet var Iskaldt. God natt 🧡

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg