Det er lys …..

Hei igjen…

Stikker er tur innom. For å teste om innlegget kommer opp.

Vær i livet

her og nå

nyt alle dager 

de er så få

Kloke ord fra Thorhallsdottir.

Drikker ikke alkohol i dag jeg altså. Men minner om ferie. Cava og sol og ut på tur….Trengte litt hyggelig å mimre om i dag. Blir tung i hodet av tåke og regn og mandager…Men er et menneske jeg også. Liker å hygge meg og nyte livet ❤️

Håper på nye turer i 2019. Sol blir aldri feil. Det skaper glede og lysere hoder for de fleste…Jeg liker vinter også jeg. Men kan bli litt tralt på slike dager..

Tvi Tvi sier jeg og så får vi håpe det kommer på forsiden ❤️

P.S. Bildet tok jeg på Kreta for et par år siden 😋

8 kommentarer
      1. Bra…
        Jeg måtte ha noe energi inn på Solliv i dag… Er litt glad i det bilde der… Det er sommer 😀og ferie… Og det blir ikke feil for Solliv 😀

    1. Jeg opplever også at enkelte innlegg ikke kommer på forsida. Vet at flere opplever det. Det er jo litt ergerlig, men det er ikke alltid at teknikken fungerer. 🙂 Har registrert at du ofte er et stykke opp på topplista, så sjøl om ikke alle innleggene dine kommer på forsida, så har du mange lesere! 🙂

      1. Tusen takk… Blir bare litt ergerlig innimellom. Men jeg kjører på med min stil… Og deler og ordner…
        Liker at det er litt folk innom… 😀🌷

    2. nå har ikke jeg lett på forsiden,så dette innlegget fant jeg på bloglovin :=) går jeg en hel dag uten å titte innom forsiden på blogg.no ,ja da må en jo skrulle lang for å fange opp alle en følger,har ikke orket det dei siste dagene,men prøver å fange opp dei fleste litt iallefall

    3. Hei på deg 🙂 Håper skodda har lagt seg 🙂 Måtte titte innom. Har ikke rukket å være innom bloggen på noen måte de siste dager. Da er det omtrent umulig å hente seg inn igjen og få lest. Men prøver å skumme gjennom. Har jo ikke fått laget noen innlegg selv heller 😛 Han en flott og tåkefri dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg