Det er lov å snu

 

God søndag dere! 

 

Gratulerer til Jon Fosse! ❤️ Tar av meg hatten og bøyer meg i støvet..

 

Jeg hadde i grunn flere planer i dag. Jeg hadde en plan A om å dra til Horten på julemarkedet der..I går kveld så så jeg nyhetene og det var snø og snø i Vestfold…Tenkte at det blir veldig glatt og kjelkete, så da hoppet jeg til plan B. Det var å gå til byen og ferje over til Gamlebyen og julemarkedet der borte. Det gikk jo greit å gå på lørdag. Ikke glatt i det hele tatt..Det gikk bra i sånn 1,5 kilometer..Så ble det bare glattere og glattere å gå på gangstien. Jeg måtte snu, dette turte jeg ikke..Så for meg glatt brostein i Gamlebyen og når mørket kommer på så ser man jo ikke hvor man tråkker..Nytter ikke med piggsko ut og inn i gallerier og slikt. Det er marked i Gamlebyen neste helg også..Så får satse på det..Forrige helg kunne jeg ikke gå da var jeg forkjølet..Så holdt meg vekk fra folk. 

 

Plan C fungerte den, snudde og gikk hjem og la fra meg veske og slikt og gikk i skogen! Glatt der også..Men flott! Men ingen pizza eller et glass rødvin som hadde sett for meg i dag. Får ha det til gode! Ingen stor krise..

 

Så tenkte jeg heller får servere hjerter! Jeg har heklet noen kvelder nå og fikk en fin haug. Det var garnrester etter denne duken Jula i rødt, grønt og hvitt Hjertene er nå presset og klare for å henge på juletreet! 

 

Så hvis jeg kommer meg til posten i morgen – så blir de sendt til en person her på blogg! Tenker vedkommende blir glad. Det er alltid gøy å glede noen før jul ❤️❤️ Hvem det blir? Ingen trekning, jeg bare tok et standpunkt jeg. Siden det er min blogg og jeg er min egen manager! 🥰 Så får vi se da hvor haren hopper…

 

🥰 Ønsker dere alle en riktig så fin kveld! 

 

12 kommentarer
      1. Det må til noen ganger..Det hadde snudd helt om i natt..
        Så da var det bare å snu og ta tak i plan C..Det er jo gå som jeg liker og jeg fikk gått masse..
        Kost med hjerter i vinduer eller på treet eller på gavepakker…Kan brukes til det meste.

    1. Noen ganger er jo faktisk plan C den beste! Du fikk kosa deg uansett – selvom det ikke blei som forventa! Tror det var greit å ikke komme over hit til Vestfold! Det er glatt, vått og myyyye snø! 🙂 så koselig å sende fra seg en så flott gave – heldige mottaker altså! God klem til deg <3

      1. Plan C leverte som bare det. Nei, dra til Vestfold fant jeg ut i går kveld at det var litt vits.
        Får bli en annen gang. Kan ikke få med se alt. Sånn er det jo og været styrer man ikke..
        Men var litt sugen på marked, fordi det ble dårlig forrige helg..Men satser på helga som kommer, da blir
        det Gamlebyen.
        Moro å hekle litt småtteri og sende ut fra Kråkerøy ❤️ takk takk…God klem..

    2. Håper at hjertene smakte😅 Du kunne jo ha slikket på dem, for er de ikke dyppet i sukkerlake for å bli stive? Heldig den som får en slik overraskende gave i posten. Greit å ha både plan A, B og C i disse dager, ja. Kreativiteten lenge leve. Ingenting stopper Solliv, og heller ikke meg☺️ Heldigvis ikke glatt her akkurat nå, for kom ganske mye snø, men er nok ikke lenge før det blir piggskoføre igjen, tenker jeg.

      1. Takk takk, bra man har har flere planer..Bare en plan med slikt vær går dårlig.
        Nei, vi må finne på noe vettu..Vi liker å være aktive og gå turer og masse mer.
        Ganske glatt nå i kveld igjen, men hadde brodder på så gikk fint.
        Moro å være litt snill før jul her på blogg ❤️ kos deg masse med kvelden..

    3. Akkurat slike hjerter har jeg, pluss noen runde som jeg regner med skal være snøkrystaller. Det er min forlengst avdøde mor som har heklet dem, så de er et av mange fine minner som dukker opp når jeg pynter juletreet❤️

      1. Så fin historie. Det er slik pynt som er verdifull. Den med minner.
        Disse hjertene hekler jeg i grunn hvert år og har også heklet snøkrystaller et år. Men synes hjertene er
        så festlige å hekle..Jeg trenger jo ikke alle selv, så da sender jeg i fra meg her på blogg og mange bruker jeg
        til å pynte julegaver med.
        Ha en fin kveld videre 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg