Det enkle er ofte det beste

 

Mat må man ha og det bør smake godt også! Her ble min mat i kveld. Gresk salat. Det lagde jeg forrige uke også – se her: mens jeg mimrer om Hellas og det var så godt, så lagde det i dag også! Passer bra når sola skinner…etter to år med Kretatørke 

 

 

Skjærer og skreller et eple og tar ut kjernehuset. Skjærer i tynne skiver. Strø litt kanel over og litt honning og du blir lykkelig når du spiser dette altså. Jeg liker jo egentlig ikke epler, men dette likte jeg veldig godt…

 

Mer mat, dagens forrige innlegg om mat var jo fra i går alle modeller bør spise mer enn en bomullsdott 

 

Grønnsaker og frukt er deilig…

12 kommentarer
    1. Det så slett ikke ille ut. Vi må være av de få som slett ikke tenker på sydentur i det hele tatt. Men håper vi kommer oss sørover i landet utpå sommeren. 🤗

    2. Jeg er glad i epler, og epler med kanel på minner meg om eplekake 😀 mmmmmm

      Gresk salat er godt ja 🙂

      Lag deg en fin dag <3 klem

    3. Gresk salat er himmelsk godt, men jeg dropper løk da magen blir kranglete. Har lyst å spre vingene å fly til sol og varme, men får vente ennå ei stund. En tid var vi på Kreta om høsten, og Gran Canaria nærmere mot jul. Borte i 3 uker. Kom hjem en uke før jul. Stress.. Nå er det en gang i året, og så teller vi ned til det er trygt å reise.
      Ha en fin dag. Klem

      1. Det rykker i reisefoten helt klart. Både hos deg og meg og imens så spiser jeg gresk salat
        og mimrer og mimrer….Det er koselig å reise å smake maten og nyte livet andre steder.
        Etterhvert så håper jeg ting blir normalt igjen…Fin kveld og klem til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg