det ble utekontor

 

Alle har vel hørt om hjemmekontor i disse tider! Jobbe hjemmefra med ting og tang. Men utekontor er bare topp! Jeg jobber med bloggen min og tar bilder og da blir jo det utekontor for meg! 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fineste kontoret i ❤️ verden spør du meg. Jeg er utemenneske og trenger utekontor! Og så stille og deilig – ikke noe prat eller mas eller ståk! Bare uendelig vakkert! Kan fint sitte sånn en time jeg på kontoret mitt! Vel…enda lenger også! Ja, da renner vel pengene inn her på blogg! Så mye som jeg har jobba i dag! 

 

Lykken min for i dag finner du her: Lykken er: garn (7) 

 

Ute er det kaldt – og klart og sol! Man kan leve fint med det også!

18 kommentarer
    1. Du har en så fin og koselig blogg ! Varierte og artige innlegg. I det siste har jeg vært innom hver dag ☺️ Og ja, jeg går tur hver dag 😅

      1. Tusen takk snille deg! Så koselig sagt. Min blogg skal være hyggelig å stikke innom!
        Det er det jeg håper <3 Tur må vi ha hver dag året rundt! Det er deilig for kropp og sjel!
        Koser meg veldig jeg da! Klem til deg og ha en fin kveld!

    2. Det var et særdeles vakkert og innholdsrikt utekontor,, og for en møblering 😀 Du verden.. ble stor imponert 😀 Nyt opplevelsen 🙂 Klem

    3. Kjempefine og nydelige bilder. Her i Trondheim er det et firma som stopper de ansatte når de har hjemmekontor. De ansatte må ut å gå en tur. Tror alle som har hjemmekontor treger sollyset og frisk luft.

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    4. Utekontor er heeeelt konge! Jeg gleder meg til fredag-lørdag-søndag – da skal jeg også ha utekontor! Fiiiine bilder, Solveig – og ja, nå renner penga inn på kontoen din! Klem <3

      1. Det er bare glede seg….Beste som er! Og tusen takk, i dag var det flott og det skal det være i helgen også! Går ikke så fort med inntekter her på blogg, men men vi står på! God natt til deg!

    5. Måtte le, for pengene renner vel inn mens vi er på utekontor. 🙂 🙂 🙂 Hadde det vært så vel! 🙂 Men vi samler energi og gode minner, tar bilder, trimmer og får jammen d-vitaminer fra sola. Vel anvendte timer. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg