det ble mandag

 

Søndagen forsvant i regn, det regnet stort sett hele dagen etter rundt kl. 1300 en gang. Jeg holder jo på å male, male i regnvær er ikke så veldig lurt..Så ble en laaang pause! I dag skinner sola og vinden er skarp, så må la det tørke litt før arbeidet kaller igjen. 

 

Jeg har ferie, men tenker det blir bare litt buss eller tog hit og dit..Kanskje en tur til Halden. Masse å finne på rundt her man bor! Skal jo ikke male hver dag hele uka! Tar det litt sånn over langen. Stresser ikke med sånt jeg 🙂 Håper du nyter mandagen om du er på jobb eller hjemme! Gårsdagen her: Lønner det seg å være vekk fra bloggen en stund? tja..ble ikke så mye klokere jeg! 

 

Mandag, og plutselig er det august …vel vi henger med!

8 kommentarer
    1. Herlig med ferie da, og spesielt nå, når de fleste begynner på jobb igjen og er ferdige med ferien sin.
      Været kan vi ikke gjøre så mye med, men kjekt at du kan ta utflukter og kose deg i flott distrikt.
      Ønsker deg en fin mandag med malelykke og annen kos ♥ Klem ♥

      1. Utrolig deilig med ferie. Elsker å ha frie – gjøre det jeg vil og jobbe med hus og hage er jeg glad i..
        I dag er det litt kald vind, men har vært en del sol..
        Får se hva jeg finner på, blir nok noen turer også! Klem…

    2. Deilig og ha enda en ferieuke.
      Vi skal være en uke til på hytta.
      Så blir det hjem til hverdagen.
      Vi har husmaling på planen også, så håper på en fin august.

      1. Helt nydelig med fri og ferie…jeg bare digger det!
        Hverdagen kommer fort nok. August blir fin og det skal males hos dere og hos meg…
        Fin kveld da!

    3. Kos deg videre med ferien din! Håper det har vært bedre vær idag! Litt sol her, men kald vind….. Jeg er lissom ikke ferdig med sommeren ennå! Klem <3

      1. Kald vind i dag helt klart. Har holdt på ute mye i dag.
        Det er tid for jakke nå – liker det ikke. Ble fort litt høst etter dette regnet synes jeg.
        Tusen takk – ja maler jeg vettu! Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg