Lønner det seg å være vekk fra bloggen en stund?

 

Noe jeg har lurt på mange ganger! Lønner det seg og trekke seg tilbake og så kjøre på etter noen måneder, for så å rykke oppover! Vet ikke jeg altså, bare noe jeg tenker på innimellom. Ser bloggere som har vært borte herfra fra blogg en stund komme ganske høyt opp på lista! Dersom det er et mål altså. Og det er det jo alltid!

Vi er kanskje kjedelige vi som prøver å holde koken oppe hver eneste dag! Folk blir vel lei oss, hehe… Men det er kanskje ikke så nøye 🙂 

 

Synes det er litt gøy jeg i hvertfall. De dagene det er har vært folk innom bloggen min og jeg ligger på “plattform 3” når man leser blogg.no fra mobilen. “Plattform 2” er et mål videre. Men da må man nok være litt mer på hugget og skrive tøffere! For da er det ikke akkurat søndagsskole! 

 

Bare noen tanker jeg sitter med her..Søndag er ikke min favorittdag egentlig. Var godt i gang med malejobben ute i dag og så kom regnet og det ga seg lissom ikke heller! Men det er vel ingen som tar i fra meg den jobben…vil jeg tro! Male litt mer i morgen igjen.

 

Bilde øverst her viser at kryssord og røyk er viktig – selv i regnet. Aner ikke hvem personen er jeg altså. Men jeg bodde i 5 etasje da jeg var en tur i Sandefjord og hadde utsikt fra denne plattingen fra rommet mitt! Var lissom her det skjedde 🙂

 

Men du – ha en fin aften…

28 kommentarer
    1. Er det så nøye da?
      Jo, kanskje det er litt nøye når man tenker etter. Jeg har ikke fått fulgt så mye med jeg i det siste. Men det er ikke alltid jeg kikker innom hvem som ligger hvor på lista. Jeg klikker meg inn på de faste jeg leser uansett jeg, det er liksom mitt mål. Men ja, helt klart kjekt og en fin bonus om man får en fin listeplassering. Det unner jeg alle dem jeg følger ♥
      Jeg leser hos deg uansett hvor du ligger på lista.
      Veldig leit at det begynte å regne når du var så godt i gang. Håper været oppfører seg bedre neste gang du finner frem malerkosten ♥
      Fineste søndagskvelden til fine du ♥

      1. God kveld…Er ikke så nøye da. Men hadde jo vært artig å klatre litt 🙂
        Bare stussa på det når flere ikke har blogga på veldig lang tid så fyker dem rett opp.
        Jeg mener ikke deg da for du er stabil på lista hele tida.
        Men andre som har vært helt borte eller blogget på andre plattformer og kommet tilbake igjen.
        Bare litt snålt…Male mer i morgen jeg. Gøy å male innimellom…Klemmer…

    2. Plattform tre eller fire på meg…..! Supert det! Jeg hadde nok fått abstinenser om jeg hadde tatt blogg-pauser, hihi…..! Nå, endelig, liker jeg godt søndager, for de betyr å lande litt og minnes inntrykk fra siste tur…..! Goood klem i kvelden 😘😘

      1. Ja, vi er der vi 🙂 helt herlig det da…Men alltid moro å strekke seg enda mer..
        Koselig å henge med dere her hver dag! Det er så gøy!
        Bra du hygger deg med søndagen…Aldri vært min dag altså..
        Men skjønner det når du har fartet hele helga. Klem..

      1. Joda en plattform, men det er min måte å lage meg delmål på…haha..
        1-10 = plattform 1
        11-20 = plattform 2
        21-40 = plattform 3
        41-60 = plattform 4
        61-80 = plattform 5
        81-100 = plattform 6

        1. Ok, skjønner.. har vært på alle plattformene, faktisk alle plasseringene fra 1-100. Merka ingen forskjell bortsett fra at når en ligger på toppen av plattform 1 begynner folk å sende venneforespørsler på FB, og andre bloggere begynner skrive stygt om en… så plattform 2 er vel best for da når man ut med det en vil formidle uten at det blir så mye pes.

          1. God morgen! Plattform 2 høres hyggelig ut. Men sånn er det jo når man stikker nesa frem ikke sant, på plattform 1 mener jeg.
            Jeg får surre videre en stund her nede på 3 og 4 – stille og rolig 🙂

    3. Jeg holder meg på 4 og 5 org er fornøyd med det. Har vært oppe på 3 noen ganger altså. litt artig det.

    4. God morgen 😊
      Jeg bare blogger og deler jeg, så får plassering være plassering. Jeg har ingen plan om å ta pauser, men kanskje en dag blogger jeg ikke mer. Jeg liker å dele, og mens jeg trives med det, spiller det egentlig ikke noe hvor på lista jeg er. 😄
      Lag deg en fin dag 😊
      Klem

      1. Takker, synes det er moro å klare litt jeg. Kanskje tjene noen kroner…haha..
        Men det skjer vel aldri…..
        Kos deg med bloggen og tur! 🙂 klemmer herfra…

    5. Hvor dere bloggere ligger på denne bloggplattformen bryr jeg meg lite om. Jeg leser bloggere som jeg besøker jevnlig. Dumt at det skulle regne når det skal males. Jeg prøver stadig å komme meg i gang i vindfanget for å male, men neida. Har vært sånn styr her, men nå er det rolig. Hadde barnebarnet her fra tirsdag til lørdag. Fjelltur og en lengre gåtur. Kosa oss masse! Ho fikk være med bestefaren å fiske og fisk fikk dem også. Ha en fin uke. Klem

      1. Tusen takk, skjønner den. Men er litt sånn greie mellom oss bloggere. Intern humor kanskje.
        Bra du har hatt besøk og at det ble turer og hygge. Det er koselig. Skal fortsette å male litt igjen nå jeg. Liker å male jeg…Ønsker deg en topp mandag og uke…Klemmer.

    6. Noen, uten å nevne navn, «bomber» Facebook grupper med blogginnlegg, som er relevante for den gruppen. Det kan være gamle innlegg, men som passer inn i tema på gruppen. Dermed får en mange nye lesere, men ikke nødvendigvis på det nyeste innlegget. En leter opp grupper som tillater deling av blogger, og legger et innlegg der. Med andre ord så er det ikke nødvendigvis det nyeste innlegget som har fått så mange lesere.
      Helt lovlig, men kanskje burde det være en slags telling på det nyeste innlegget, og ikke telling på hvor mange lesere som er inne den spesifikke dagen, på alle innlegg.

      1. Dele tidligere innlegg? Å ja – da skjønner jeg. Da holder man seg jo med grei plassering.
        Det er statistikk som viser antall sidevisninger på innlegg. Så det går an og se hva som er populært.
        Kanskje begynne å dele litt av hvert som jeg har skrevet før. Mange triks der ute ja..
        Nå lærte du meg masse 🙂 Ønsker deg en fin kveld videre…Takk for flott kommentar.

    7. Jeg synes det et moro om jeg beveger meg litt oppover på lista i blant. Jeg deler ikke innleggene noen andre steder enn på bloggen mer. Prisen for å være “topp ti” kan fort bli høy. Jeg er lykkelig med å ligge et stykke lenger ned på lista.😊

      1. Ikke sant – topp 10 er nok slitsomt. Men er jo gøy de dagene man klatrer litt.
        Men hadde vært morsomt å nå plattform 2 engang. ..Der har jeg aldri vært 🙂
        Deler litt her og der jeg! 🙂

    8. Litt gøy å komme på plattform 3 innimellom synes jeg,der det er bilder. Tror man blir sett litt lettere, og kanskje lest litt lettere da 😊

    9. Tenker ikke over plasering jeg , er fornøgd med den vesle gruppen min , savner bloggen litt nå men det blir pause til jeg er hjemme fra ferie , ikke alle plasser jeg har dekning og vi reiser ilag med et par til ,nå er vi på Elverum og begynner hjemturen torsdag så er nok hjemme igjen lørdag 😊

      1. God morgen! Kos deg masse på turen videre. Blogg er koselig og man savner bloggen
        når man er borte fra den. Synes det er litt gøy å klatre jeg da 🙂
        God tur videre…Nyt dagene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg