Det ble en dag med forskjelllige gjøremål

Håper du har en fin kveld…

Her har det vært bollespisning. Veldig godt.

Feiret Fastelaven hos mamma i dag. Hadde med ris også. Fargerike og flotte, og støtter en god sak.

Fryser til mamma måtte tines. Så da ble det jobb på meg. Hun har sånn kombiskap. Men kjekt. Jeg Kjøper  brød og fryser ned i passe mengder. Kan jo ikke klattehandle for henne hele tida. Blir ukehandel.

Etterpå handlinga og bollespising. Dro jeg til kirkegården og tente lykter hos pappa ❤️ Trengte jo litt selskap han også.

Så dagen gikk unna. Fikk hevet meg rundt her da jeg kom hjem og fikk gått mine 10 000 skritt.  Nå fyr i ovnen og ta frem litt strikketøy tenker jeg. Dagen går fort når man har en del å gjøre…I morgen får jeg slappe av litt. Roe ned og lese litt i en bok jeg lånte på biblio her om dagen. “Det blå rommet”. Kos dere i kveld da…

Klem Solliv ❤️

#blogg #bolle #fastelavensbolle

10 kommentarer
    1. Mange som ordner med fastelavensboller om dagen 🙂 Jeg burde funnet på noe bolle-greier til mamsen i morgen også 🙂 Kos deg med lørdagen <3

      1. Tusen takk..
        Det bør du gjøre… Kjøp en pakke ferdige boller. En boks med krem og litt syltetøy.. Alt dette kan du ta med i veska di og ordne klart på sykehjemmet på null time… Er jo så godt 🌷 mamma elsker det 💞 boller og krem… Mmmm

    2. Jeg holder også på sånn med min mor. Vi handler på nett of får maten levert hos henne. Det kan anbefales om det er mulig der hun bor.

    3. Normalt sett liker jeg å lage fastelavnsboller, men i år har jeg ikke hatt tid. Derfor har vi kjøpt 🙂

      Ser kjempekoselig ut 🙂

      Vi har slik kombiskap vi også, og vi tinte den av før jul da det var en kuldeperiode slik at vi kunne sette maten ut i snøen som
      var kommet de timene det tok. Det er greit å få det gjort 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk..
        Koselig ble det.. 😀
        Her var det akutt for skapet hadde stått oppe og døra gikk ikke igjen. Så ble det å ta et tak. Hos meg fikk jeg tatt sånt før jul 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg